X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kender i ham "Per S"?


Svar Sortering
kooikkooikSkrevet 18/09-03 16:20, rettet 19/09-03 18:28 
Er der nogen herinde som har handlet med Per S???

Jeg havde solgt en Tv-tuner til ham, han lovede at overføre for ja noget der ligner 3 uger siden og der er ikke sket noget endnu.

Har skrevet til ham her på playright flere gange men han svare ikke og han har været på dagen efter de dage hvor jeg har handlet med ham.

Håber i vil hjælpe mig med, om hvordan jer... Se hele indlægget
61 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
Le RoofLe RoofSkrevet 18/09-03 20:40, rettet 18/09-03 20:43 
*ROFL* - det her er sgu' den sjoveste tråd jeg har set i månedsvis :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
la0sla0sSkrevet 18/09-03 21:03 
FACIT:
Per S er IKKE ondskabens dødshandler, blot menneskeligt langsom

Kooik havde en pointe, som MÅSKE blev fremlagt alt for bombastisk, og han er også god at handle med.

Handlen mellem disse to gik til sidst helt perfekt, og der er ikke mere at komme efter. SLUT!

ps: de levede alle lykkeligt til deres dagens ende
Hvad sker der?
DommergaardDommergaardSkrevet 18/09-03 21:05 
Le Roof >
*ROFL* - det her er sgu' den sjoveste tråd jeg har set i månedsvis :)

Sagde hun også igår!

:D
kooikkooikSkrevet 18/09-03 21:14 
Ja som sagt er aftalen kommet på plads nu. Dem som har bagtalt mig som en dårlig handler må gerne lige henvende sig til mig, for jeg vil gerne vide hvorfor jeg er en dårlig handler.
KoludaKoludaSkrevet 18/09-03 21:22 
Tror jeg heller ikke folk gør.
Hvis de dog gør , er det deres problem.
Har også et par stykker som af en eller anden grund slet ikke vil købe af mig, deres tab ikke mit ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 18/09-03 21:24 
kooik >
Ja som sagt er aftalen kommet på plads nu. Dem som har bagtalt mig som en dårlig handler må gerne lige henvende sig til mig, for jeg vil gerne vide hvorfor jeg er en dårlig handler.

Kun haft positive handler med dig Kooik... så ikke noget fra min side!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/09-03 23:00 
la0s >
FACIT:
Per S er IKKE ondskabens dødshandler, blot menneskeligt langsom

Kooik havde en pointe, som MÅSKE blev fremlagt alt for bombastisk, og han er også god at handle med.

Handlen mellem disse to gik til sidst helt perfekt, og der er ikke mere at komme efter. SLUT!

Enig!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RaGeRaGeSkrevet 18/09-03 23:34, rettet 18/09-03 23:34 
Hvordan kan man blive så irriteret, når du stadigvæk ikke har sendt varen, kooik? Jeg ville højst advare folk mod at handle med diverse personer, hvis de havde fået penge og ikke sendt noget og omvendt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
kooikkooikSkrevet 19/09-03 18:27 
Rage: Hvordan man kan blive Irreteret??? Det er nemt at svare på, når man har en aftale og der ikke sker noget, samt at jeg have flere købere på den, så er det nemt at blive irreteret, især når man også godt kan bruge pengene.
RaGeRaGeSkrevet 19/09-03 18:50 
Ja ok, men at skrive, at man ikke skal handle med ham, når det ikke er sket noget værre end det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
kooikkooikSkrevet 19/09-03 19:02 
Ja det skulle jeg nok i have skrevet men jeg var irreteret og for hurtug ude med riven, hvilket jeg erkender.
61 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig