X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X03 tråd


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-03 19:16, rettet 16/09-03 19:17 
Her poster vi hvad MS gutterne viser af guf til deres "lille" X03 i Frankrig.

Jeg sidder netop og downloader en Rallisport 2 film i øjeblikket (fra IGNs forum).

Men støvsug nettet og vend tilbage hertil - Der må være masser af guf.

Er det ikke 19.30 det starter?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
102 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-03 19:50 
SÅ DRENGE, ny Halo2 video 10 min 50 mb!!!

Få fingerene ud og!!! download!!!

Mindre (16 sek. video) http://www.wichitahalo.com/h2.avi optaget og uden lyd, men den skal ses!

Bungie er for gode ved os!

Halo X03
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/09-03 20:02 
JAAAAAA!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 20/09-03 20:37 
Downloader på livet løs..... :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 20/09-03 21:13 
King Chaos >
...Top Spin var nice. Det har måske ikke helt den flydende enkelthed vi kender fra Virtua Tennis, men til gengæld er det Live.

Lidt mere info om spillet tak :)

Hvordan er grafikken, gameplayet( udover at det er langsomt?) m.m :)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 20/09-03 21:17, rettet 20/09-03 21:27 
PS2 playkid >
SÅ DRENGE, ny Halo2 video 10 min 50 mb!!!

Den på 50 MB er ret elendig - der sker intet i den film.

En anden ting - hvor ser det egentligt kikset ud, når Masterchief render rundt med den lille latterlige automatriffel, i Halo 2 traileren; Burde han/Bungie ikke ha' lært, at sådan et lille våben slet ikke er tilstrækkeligt mod Covenants? Den ligner jo en vandpistol - håber de fixer det.

EDIT: Det med den dumme lille automat riffel, får mig til at tænke på filmen Starship Troopers. I den rendte soldaterne osse rundt med automatrifler, og de var heller ikke meget bevendt i mod fjenderne. Forskellen er bare, at Starship Troopers var en satire, og menneskene i filmen var facistiske og dumme, og derfor godt ku' se dumme ud med dumme våben - Halo 2 er ikke en satire, så ordentlige våben Bungie, tak, ellers ser det efterhånden for kikset ud.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 20/09-03 21:24, rettet 20/09-03 21:26 
Ja, der sker faktisk ikke særligt meget i den film. En masse snak( også fra en franskmand!), men så heller ikke mere.

Der er dog et par nye klip og så den extended slutning fra Halo - for dem, som ikke har set den endnu.

Edit:
Jeg glæder mig dog stadig afsindigt meget til spillet :)
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-03 21:29 
Jeg glæder mig til jeg får tid til at downloade den:(
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/09-03 21:30 
Okotta dog, bungie laver skam ikke fejl i deres eget spil...jeg tror de har lidt mere forstand på "the covies" og hvad de tager skade af end dig, det havde du også selv hvis du havde læst de to halo bøger!
soon the world will be one big computer
OkottaOkottaSkrevet 20/09-03 21:38 
Æh, men nu er det bare sådan, at i Halo, så ta'r Covenants større skade af deres EGNE våben; Hvorfor ikke lave en kraftig lasergun, og så gi' Masterchief den, hvorefter han kan gå i krig?

Hvorfor denne latterlige lille automatriffel - som underligt nok, ser MINDRE ud nu i Halo 2, end den gjorde i det første Halo(!)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 20/09-03 21:41, rettet 20/09-03 21:43 
Menneskene mangler ifølge historien (fall of rach m.fl.) den fornødne teknologi til at fuske med plasmaladninger. The Covernant er lysår forude hvad den slags angår.
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-03 21:42 
Nu har jeg kun set det 16 sek. klip, så det udtaler jeg mig ud fra.

Den lille SMG, er højst sandsynligt en enkelt SMG, desuden mener jeg ikke at plasma er det bedste våben mod covenants i Halo. En combination er bedre. Eliter har et skjold som skal smadres, det er plasma bedst til, men fjender uden skjold er nemmer at nakke med en AR f.eks.
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 20/09-03 21:47 
RQvsnapz >
Menneskene mangler ifølge historien (fall of rach m.fl.) den fornødne teknologi til at fuske med plasmaladninger. The Covernant er lysår forude hvad den slags angår.

Jeg gider ikke læse Halo bøger; Foretrækker at få fortalt historien igennem spillet.

Men det er da coolt nok, det med den fornødne teknologi.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/09-03 21:47, rettet 20/09-03 21:51 
Røvsnaps, siger det rigtige...the covenants er lysår foran pga. deres apdative foreunner teknologier, som du ville havde vist du havde læst bøgerne; det er det fede hved bungie, at de holder sig til historien og netop ikke bare giver ham en laser kanon i hånden...
Desuden er de to halo vids guf for en halo fan som mig, jeg sider og ser dem igen, hvert sekundt...mmmmmm ;)

Edit:
okotta så kan du jo ikke sige det er skod at de ikke giver ham en plasma kanon, hvis du ikke engang gider at sætte dig ind i historien, fordi du for faktisk fortalt at covenantern
er langt foran med tknologien I SPILLET!
SLUUUUUT
soon the world will be one big computer
APHAPHSkrevet 20/09-03 21:59 
Lige for at komme væk fra denne halo diskution, så er der her 4 ingame film fra det lovende spil top spin

http://www.gameinformer.com/Images/downloads/movies/TS/WMV/TS-1.wmv
http://www.gameinformer.com/Images/downloads/movies/TS/WMV/TS-2.wmv
http://www.gameinformer.com/Images/downloads/movies/TS/WMV/TS-3.wmv
http://www.gameinformer.com/Images/downloads/movies/TS/WMV/TS-4.wmv
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/09-03 22:33 
nye HALO 2 screens 2 af slagsen et
in-game og et brute wireframe layer, desværre kan min computer ikke kopiere så bare gå ind på xbox.ign.com og se efter halo 2
screens!
soon the world will be one big computer
OkottaOkottaSkrevet 20/09-03 22:55 
Starfish >
okotta så kan du jo ikke sige det er skod at de ikke giver ham en plasma kanon, hvis du ikke engang gider at sætte dig ind i historien, fordi du for faktisk fortalt at covenantern
er langt foran med tknologien I SPILLET!
SLUUUUUT

Det skal det nok passe at man gør; Kan ikke huske det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-03 23:00 
Starfish >
nye HALO 2 screens 2 af slagsen et
in-game og et brute wireframe layer, desværre kan min computer ikke kopiere så bare gå ind på xbox.ign.com og se efter halo 2
screens!

Jeg kan altså ikke se noget nye screens:(
Jeg kan se at de har sat nogle ind i går http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=73&article_id=450714&adtag=network=ign&site=xbox&pagetype=medialist&page_title=Hot+Halo+2+Screens men det er d. 20 i dag, og de screens er ikke nye.
Kan du ikke give et link:)
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/09-03 23:20 
Hmmm jeg kan ikke linke, det er noget skummelt noget, min copy function virker ikke, og når jeg går tilbage til siden siger den der er en eller anden error, jeg prøver lige at finde billederne andedsteds; mener at have set dem på battle ground halo. ell. real halo players. prøver lige at kigge!
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 20/09-03 23:53 
Kan du beskrive in-game screen shootet for mig:)
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 21/09-03 11:03, rettet 21/09-03 11:03 
Paasch >
Lige for at komme væk fra denne halo diskution, så er der her 4 ingame film fra det lovende spil top spin

Det ser lovende ud. God grafik, flydende moves og lyden virker også ok.

Nu mangler vi så bare bare Widescreen support og Pal60.

En ting som bare skal være i spillet, er muligheden for altid at styre sin spiller, så han har ryggen til en. Det ville være en kæmpe brøler, hvis udviklerne vil have, at man skal styre sin spiller med fronten mod en, når der er sideskift.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 21/09-03 11:22, rettet 21/09-03 19:29 
Enfen >
Det ser lovende ud. God grafik, flydende moves og lyden virker også ok.

Ja, det ser lovende ud, og det virker til at spillets gameplay har et godt flow. Dog undrede det mig, at ikke én eneste gang, blev lavet en serverfejl i de 4 film...bare en lille detalje:)

Animationerne i spillet virkede heller ikke til at være helt finpudset, men mon ikke det ser anderledes ud i den færdige version
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RebelheartRebelheartSkrevet 21/09-03 17:04 
Jeg ser frem til at ligge nummer et på verdensranglisten i Top Spin!
PoulPoulSkrevet 21/09-03 19:26 
Ja, Top Spin ser virkelig lovende. Måden spillet flyder på virker meget realistisk og fedt at det er muligt at spille bedst ud af 3/5 sæt. En ting jeg virkelig savnede fra Virtua Tennis. Vil dog give jer ret i at animationerne godt lige kunne trænge til en finpudsning, men der er jo også lidt tid til november endnu.
APHAPHSkrevet 22/09-03 22:03, rettet 22/09-03 22:36 
Lidt guf til dem der ser frem til ninja gaiden

4.42 min. ingame film

Kræver DivX (Højre klik og gem som)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KTCKTCSkrevet 22/09-03 22:29 
Cool Paasch, jeg downloader på livet løs :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 22/09-03 22:48 
Ditto, den title skal jeg se noget mere til:)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 22/09-03 22:50 
Umiddelbart var jeg ikke imponeret. Måske var det den ringe opløsning og framerate, som filmen er lavet i. Det håber jeg...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
APHAPHSkrevet 22/09-03 23:00 
Ninja Gaiden har for mig aldrig være en synderlig interesant titel, og denne film har ihvertfald ikke fået mig til at have et andet syn på spillet, men denne film var heller ikke i synderlig god kvalitet.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/09-03 08:22 
Folk har sikkert glippet et meget vigtigt interview af Halo 2.
Dateret d. 24 september, men jeg havde overset det:( lige indtil nu:)

90 Percent of Halo 2 is done
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/09-03 20:06 
Læste interwievet for noget tid siden; det er enlig utroligt som meget information folk går glip af!
Jeg hørte også et 3 timer langt interwiev med jason jones fra halo2 teamet, optaget i mp3 format fra en radio kanal, meget spændene!
soon the world will be one big computer
APHAPHSkrevet 04/10-03 08:02, rettet 04/10-03 08:05 
Prøv lige at tjecke disse Crimson Skies: HRTR film..

..tjaa hvad kan man sige? Det ser ****** lækkert ud

5 Film i god kvalitet
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
StriferStriferSkrevet 04/10-03 08:11 
Geniale film. Genialt spil.

Skrevet på min ønskeseddel. Tak Paasch.
XBL Gamertag: ZeNtiX
PlaykidPlaykidSkrevet 04/10-03 08:16 
Jeg glæder mig til at spille det over XBL:)
Spiller nu: Halo 3
StriferStriferSkrevet 04/10-03 08:17, rettet 04/10-03 08:20 
Mums. Er der frigivet noget om hvor mange man vil kunne spille over det, i XBL?


EDIT: WOW, en god score i Paasch link til en anmeldelse:)

EDIT EDIT: Ups, det står jo i anmeldelsen.
XBL Gamertag: ZeNtiX
APHAPHSkrevet 04/10-03 08:17, rettet 04/10-03 08:25 
Hvis gameplayed i CS:HRTR bare tilnærmelsvis kommer til at ligne forgængrens, så kan man forvendte sig en af de bedre spiloplevelser, både i SP og i særdeleshed MP.

Spillet udkommer om 4 uger i EU (31/10)

Spillet er allerede blevet anmeldt på Gone Gold
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/10-03 08:57 
Okotta >
RQvsnapz >
Menneskene mangler ifølge historien (fall of rach m.fl.) den fornødne teknologi til at fuske med plasmaladninger. The Covernant er lysår forude hvad den slags angår.

Jeg gider ikke læse Halo bøger; Foretrækker at få fortalt historien igennem spillet.

Men det er da coolt nok, det med den fornødne teknologi.


Du skulle tage at få læst Fall of Reach selvom jeg ikke har fået den læst endnu! Den solgte over 125.000 Eksemplare i USA Og den fik rigtig meget ros..... På Amazons review side har de kun ekstremt gode ting at sige om den - Også fra folk, der ikke havde prøvet Halo - Hvilke også er ligegyldigt når historien er før den i spillet!

Men det er også sandt at menneskerne blev fuldstændig overrasket da de blev angrebet..... Alle de ting er vel bare standard marine stuff.

I 50 MB filmen så man også hvor vigtig historien var for dem i Halo.

"Our characters have flaws. It's more a story about Salavtion. It's a story about warriors with not a lot of options...." - Joseph Staten! Det giver også mere hints om det hele... Det hele pejer over i en meget anderledes retning end man normalt ville tro.

Mit bedste gæt til alt det man ikke kunne forstå i Halo, som jo var totalt anført af "Covenantsnes had til menneskerne". Første gang jeg spillede, tænkte jeg ikke på andet end: "Hvorfor angriber disse covenants menenskerne? Ej hvor lamt... Kunne de ikke finde på en grund?" - Men det ifølge det Joseph Staten sagde så kunne det da godt være at en vis sympati et eller andet sted kommer til at ligge hos the covenants, når man finder ud af sandheden.

"We really want to feel that there was a history there. There is a damage that exsisted from some battle that habbened 900.000 years ago" - Marchus Letho - Weeee, dette er da også godt hvis det kommer til at virke for dem:)
Well crucify the insincere tonight...
APHAPHSkrevet 04/10-03 17:29 
Lidt flere film at kigge på..

Amped 2

http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={6923F502-FD49-4E90-A540-39D8AA091B30}

Links 2004:

http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={5F86793B-FFAB-4B3B-8304-6898D14E91DA}

Sega GT online:

http://www.gameinformer.com/Images/downloads/movies/SGTO/sgto-hi.mpg

Sonic Heros:

http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={CBEF6CC0-519F-4FC3-8F26-EBE3129E2990}

Counter Strike X:

http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={291CFBE8-D466-4A26-8537-1673E31B996C}

..håber det kan bruges:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 04/10-03 19:01 
DAMN....Links ser altså også lovende ud. Glæder mig til at golfe over Live.
APHAPHSkrevet 04/10-03 20:09, rettet 08/10-03 17:36 
Blev også posiktiv overræsket over Links, men jeg er bare lidt bange for at spillet bliver for svært at spille med en controler, da spil i Links serien normalt er golf simulations spil, med tryk på sim, og det kræver milimeter præcis kontrol, hvilket man ikke kan få i samme grad med en controlen, som hvis man havde brugt en mus.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 04/10-03 21:50, rettet 04/10-03 21:52 
Top spin blev igår fremvist ved et gameshow i Frankrig, og man må sige at spillet ser noget mere poleret ud, siden vi sidst så noget fra det.

Her er en film på lidt over 9 minuter hvor 2 beta tester afprøver spillet. Der er lidt problemer med lyden 2.30 min inde i filmen, dog gør det ikke det store, da speakeren snakker fransk:)

NB. Ikke direct feed

xb sport game of the year? Det tror jeg nok
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 04/10-03 22:47 
Ja, det ser "Top" nice ud! Fedt at se Hewitt's trademark move, hvor han nærmest hopper ind i baghåndsslaget. Var der iøvrigt ikke nogle herinde, som udtrykte bekymring over tidligere ikke at have set nogle servefejl? Well, dem var der vist rigelig i af ovenstående film.
APHAPHSkrevet 08/10-03 17:39 
Poul her er der 5 nye top spin film, taget fra et anmelder kopi, så man må forvente at dette er det færdige resultat.

http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_548/nl/games/548/movies//training.wmv
http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_548/nl/games/548/movies//niceshot.wmv
http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_548/nl/games/548/movies//doubles.wmv
http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_548/nl/games/548/movies//career.wmv
http://www.nlgaming.com/nl/asp/id_548/nl/games/548/movies//anna.wmv
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 08/10-03 17:49 
Du bliver bare ved :)

Jeg er igang med at hente...
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 08/10-03 17:50 
der er flere hvor de kommer fra:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 08/10-03 17:56 
Glæder mig for vildt til Top Spin!

Jeg håber bare, at det holder over XBL. Det vil være alt for sjovt at spille mod andre i et tennis spil - meet Kim "Enfen DK" Sampras :D
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 08/10-03 17:59 
Det kommer helt sikkert til at holde over live, tennis spil har altid været noget af det mest underholdene i mp. Det er også kanont, at det bliver muligt at spille dobbelt kampe online, altså 4 player..nice:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 08/10-03 18:21 
Fede in-game film der, Paasch. Jeg håber gameplay'et kan måle sig med præsentationen (det ser det ud til).
(...)
PoulPoulSkrevet 08/10-03 20:03 
DAMN...det spil ser da mere og mere nice ud. Kanon fedt at man kan spille dobbel over XBL. Nu må vi bare håbe at releasedaten holder. Det seneste jeg har hørt er d. 28 oktober i USA og en uge eller to senere herovre.
APHAPHSkrevet 08/10-03 20:07, rettet 27/10-03 09:33 
Det bliver udgivet den 7 november i eu.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 08/10-03 21:49 
Enfen >
Jeg håber bare, at det holder over XBL.

Forestil dig det onde lag et halvt sekund før man skal til at smashe match-bolden hjem mod Paasch, eller en anden amatør - bummer ;)

Nej, det ser fedt ud, men synes stadig ikke helt, at de har fået styr på animationerne. Men det ser trods alt ud til, at være til at leve med...
102 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig