X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rogue Squadron III med Limited Edition d


Svar
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 15/09-03 20:25 
her kan du købe den Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike med Exclusive Limited Edition Bonus Disc, det ser ud til at det er det eneste sted i UK hvor du kan købe spillet med bonus disc

her
these go to eleven....
APHAPHSkrevet 15/09-03 20:38, rettet 15/09-03 20:45 
Er det ikke den side, der er berygtet for at have snydt folk, ved ikke at afsende varene man har bestilt (og betalt for)??
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-03 20:40 
"Rebel Strike single-player demo" lol hvor fedt er det!? når man allerede har spille!
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 15/09-03 21:11, rettet 15/09-03 21:12 
Paasch > Nope. det er en helt anden site du tænker på. Har bare glemt navnet :(

Efter hvad jeg har hørt, skulle man kunne stole på GAME.uk.com

Konsolkongen > det er da ikke noget mærkelige ved, at der er en demo af Rebel strike med. Vis man nu tænker på den bonus disc, er beregnet til at man for den et stykke tid før selve spillet.

PS. Game er god til at få sådan nogen ting, bare se mit link

hmmmm, det var da utrolig
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
MajorPMajorPSkrevet 15/09-03 21:23 
www.game.uk.com er en god side eftersigende. Jeg tror at du, Paasch, forveksler siden med www.gamer.uk.com, der er en snyde side.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 15/09-03 22:10, rettet 15/09-03 22:10 
jeps, hold jer for guds skyld langt være fra gamer.uk.com! jeg bestilte sidste år en gamecube, som jeg aldrig modtog. det tog desuden flere lange mails samt utallige telefonopkald før jeg overhovedet fik mine penge returneret! så, bliv væk!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-03 22:31 
dpl >
Konsolkongen > det er da ikke noget mærkelige ved, at der er en demo af Rebel strike med. Vis man nu tænker på den bonus disc, er beregnet til at man for den et stykke tid før selve spillet.

Nå! jeg troede at man fik begge ting på een gang... nevermind ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig