X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Max Payne 2 trailer (Se KTC savle)


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/09-03 19:16 
Bare følg linket og klik på Gallery!

YES!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/09-03 19:25, rettet 15/09-03 19:26 
Er allerede godt igang med at downloade :)
(...)
KTCKTCSkrevet 15/09-03 19:41, rettet 15/09-03 19:44 
Hehe, jeg downloader på livet løs og kan slet ikke vente!

Det er ret svært at vælge imellem de to film, for den ene er i meget højere opløsning end den anden, men så skal jeg også vente i længere tid på at se den... (jeg bider i det sure æble og venter på den store)

Jeg ved ikke helt om jeg kommer til at elske toeren så meget som etteren, for figurerne ligner faktisk ikke dem fra etteren. De er blevet meget mere 30'er agtige...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/09-03 19:54 
Not bad, not bad at all!

Jeg synes det er fedt nok, at Remedy har gjort Max noget ældre i 2'eren - han lignede jo en punk i 1'eren. Dog kan man frygte, at han brækker en hofte når han begynder på sine slo-mo undvigelsesmanøvrer...
(...)
KTCKTCSkrevet 15/09-03 20:01 
28%...

Jeg kunne nu godt lide hele stilen i etteren. Gider sgu' da ikke spille en gammel nar. Så er det lettere at identificere sig med punken :) (lavede også mit eget skin til ham).

Men nu vil jeg lige se filmen, og så udtale mig derefter, for jeg er bestemt ikke negativ.

Dog bryder jeg mig ikke om titlen, for det lyder jo ikke så meget som om, at man får en treer med titlen "The Fall Of Max Payne". Så synes jeg "Payne to the Max" var bedre :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 15/09-03 20:05 
Ja det ser jo ganske godt ud.
Fed stemning !

Dansk Mirror :

DailyRush
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/09-03 20:17, rettet 15/09-03 20:20 
Jeg synes derimod det er en fed titel. Den passer meget godt med spillenes film-noir miljø og har en nærmest poetisk klang til det (så poetisk som det kan blive i et spil med titlen "Max Payne", anyway).

Men jeg vil da ikke håbe, at det betyder, at Remedy ikke vil lave flere spil i serien efter det her.

Som en sidebemærkning håber jeg også, at gameplay'et er blevet udbygget noget i 2'eren. Bullet time-effekten var rigtig godt lavet i det forrige spil, men det kunne godt føles lidt som en one-trick-pony nogle gange, fordi den teknik bar hele spillet.
(...)
KTCKTCSkrevet 15/09-03 20:22 
62%
Hvorfor fik jeg ikke det danske mirror lidt før, for så havde jeg jo brugt det :(
Denne her server giver mig kun 12-13KB i sekundet...

Jeg er enig med dit sidste argument, men derfor havde spillet nu stil og variation nok, til at jeg synes det var et genialt spil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/09-03 20:29 
KTC >
...men derfor havde spillet nu stil og variation nok, til at jeg synes det var et genialt spil.

Jamen helt sikkert! Og selvom nogle ikke var så begejstrede for spillets måde at fremføre sin historie på, så synes jeg at tegneserierne var fedt lavet og faldt godt i tråd med spillets stil. Voice-work'et var også godt - det var præcis så overspillet og teatralsk som det skal være i et sådant et spil.
(...)
KTCKTCSkrevet 15/09-03 20:46 
Nemlig :)

Kiggede lige på features-listen for 2'eren. Damn, for hvert punkt var der næsten et glædes-yes herfra. Umiddelbart ser der ikke ud til at komme til at mangle noget :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 15/09-03 20:56 
Ok, nu har jeg så set filmen, men det var godt nok ikke meget man fik set for alle de megabytes. Jeg er dog ret imponeret over lyseffekterne og den blur-effekt, jeg også kan se et par steder. Lækkert, men hvorfor ikke presse noget mere action ind i den film?

Max Payne ligner godt nok en gammel mand, men det går nok...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nullernullerSkrevet 15/09-03 21:48 
Julen falder tidligt i år, nemlig den 15 oktober
uha jeg glæder mig, Max P. rykker for vildt.
alt for kort tralier,jeg vil kalde det en teaser istedet
Nuller..
Nu med Xbox 360
KTCKTCSkrevet 15/09-03 21:56 
Enig, jeg kan næsten ikke vente, men jeg er lidt i et dilemma, om jeg skal vælge Xbox eller PC-versionen. Ved etteren synes jeg PC-versionen er en million gange bedre, så det bliver det nok også her...

Og forresten ville jeg ønske, at de valgte noget andet end det skide Quicktime. Det sutter altså, mest på grund af deres reklamelort, og så fordi man ikke kan lave fuldskærm (eller hvad?)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 15/09-03 23:28 
Kan heller ikke finde fuldskærm...
Kan svagt huske noget om at man skal have pro-udgaven...plat :(
enfenenfenSkrevet 16/09-03 08:55 
Man skal have Pro-udgaven, for at kunne gå op i fullscreen.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 16/09-03 11:35 
Som sagt, jeg hader de åndssvage pengepugere...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig