X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Colin mc Rae rally 3


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 15/09-03 14:39 
har jo lige fået colin mc. rae rally 3. og ville lige høre, om nogle af også spillede det spil, da det fanger mig helt vildt..

måske kunne i poste nogle af jeres tider?

og ja...forresten
Nogle der ved om et org. RGB-kabel til xbox, gir den store forskel
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
KTCKTCSkrevet 15/09-03 16:06 
Jeg bryder mig ikke om Colin 3, men snakker vi Rallisport, så er jeg 100% klar :)

Personligt kan jeg kun anbefale de uoriginale, da der på samtlige jeg har set ikke har været nogen synlig forskel...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
APHAPHSkrevet 15/09-03 16:15 
Jeg bryder mig heller ikke om CMR3 eller Rallisport for den sagsskyld :)..Men jeg ser derimod meget frem til CMR4 der udkommer på fredag.

Jeg må tilslutte mig KTC og sige at jeg ihvertfald heller ikke kan se forskel på et orginalt og uorginalt RGB kabel til xbox.

SaturinoX(eller andre) hvis du har project gotham racing vil jeg godt samligne omgangstider
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RitesRitesSkrevet 15/09-03 16:19 
Spillede CMR3 da det udkom.
Glæder mig også til jeg får CMR4 ;)
» a winner is you «
T.REXT.REXSkrevet 15/09-03 17:16 
jeg tror ikke jeg køber 4éren men venter med GT4
One PS2 to rule them all
ComradeComradeSkrevet 15/09-03 17:49 
Rites >
Glæder mig også til jeg får CMR4 ;)

Jeg tror på, at du ikke vil blive skuffet. Alt er en tand bedre end 3'eren, men vigtigst af alt er styringen blevet noget nært det perfekte.
Der er dog visse elementer der stadig irriterer mig, nemlig at hvis man kører ind i en lille træstub, som kan være umulig at se, står man bare lige pludselig helt stille.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SaturinoXSaturinoXSkrevet 15/09-03 19:14 
Ska selvfølgelig os ha 4'eren..de andre forgængere har jeg til ps1
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig