X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan man gøre noget?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 12/09-03 16:54 
Hejsa.
Hvis nu man har haft en handel herinde der ikke lige er gået efter planen, og lad os sige at sælger ikke svarer på beskeder ang tilbageoverførsel.....Hvis han endelig gør, får man den besked at det må vente, fordi han har vigtigere ting at foretage sig? Til trods for at man kan se han har været online...Man kan selvfølgelig give en "dårlig handel", men det får man jo ikke pengene retur af desværre. Har I været ude for noget lignende?
Og hvad kan man stille op?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
OkottaOkottaSkrevet 12/09-03 16:57 
Jeg vil da gerne vide hvem det er, så jeg ikke skal lave handler med vedkommende.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/09-03 16:58 
Har sendt privat besked ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SideshowSideshowSkrevet 12/09-03 17:12 
Jeg foreslår at du sender en rulle lokumspapir til vedkommende hver eneste dag. Det bliver han hurtigt træt af og så får du vel dine ting.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
JuggernautJuggernautSkrevet 12/09-03 17:17 
*ROFL* Jeg tænkte på møtrikker :-) Problemet er nok bare at det koster hver gang man sender en rulle, og så er det jo bare et spørgsmål om tid før jeg punger ekstra meget ud.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JimPPJimPPSkrevet 12/09-03 17:20 
Mit forslag er at man poster det i en tråd- altså laver en regulær hekse jagt.

Hans Profil navn bør ihvetfald oplyses - så andre undgår at komme i samme sitiuation. Om ikke andet kan det jo være at han vågner op.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
JuggernautJuggernautSkrevet 12/09-03 17:24 
Ja både og...Jeg ved ikke hvor smart det er at nævne navne offentligt....?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JimPPJimPPSkrevet 12/09-03 17:42 
Det er jo "bare" hans profilnavn.

Og det er at advare andre imod en ubehagelig oplevelse. Det ville jeg ikke have samvittigheds kvaler med at gøre.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
JuggernautJuggernautSkrevet 12/09-03 18:25 
Nu har jeg skrevet en besked til vedkommende, at hvis jeg ikke har modtaget penge fra ham senest tirsdag, ser jeg mig nødsaget til at offentligøre hans profilnavn...Så må vi se hvad der sker.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig