X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Logitech Wireless controllers?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 06/09-03 15:54 
Er der nogen der kender/har prøvet at bruge dem? Jeg er mest interesseret i at vide, om jeg er nødsaget til at sigte på modtageren konstant, da det vil fratage en betydelig del af glæden ved at eje dem :) Derudover kunne det være meget rart at vide, om den virkelig kan bruges i de 50 timer de lover, før batterierne skal skiftes.

Det gælder sådan set også for X-Box controlleren af samme type, men jeg går ud fra at de er mere eller mindre ens?

Det er den her jeg tænker på
NaieraNaieraSkrevet 06/09-03 16:00, rettet 06/09-03 16:00 
Hvornår lærer folk at GameBits ikke tillader direkte links til produkterne, længere? :)

Der er jo ikke tale om infrarøde sendere/modtagere her. Det er RF ligesom WaveBirden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 16:00, rettet 06/09-03 16:01 
Linket dutter ikke.

Edit: Øv - too slow.
(...)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 06/09-03 16:02 
My bad, så ved jeg det til næste gang :)

Men så kan i måske fortælle mig lidt om infrarøde sendere/modtagere og RF? Er RF meget bedre, og hvorfor?
NaieraNaieraSkrevet 06/09-03 16:03 
Ja, RF er jo meget bedre, for du hører jo ikke folk klage over WaveBirden?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 06/09-03 16:09 
Det er sandt, men jeg hører dog heller ikke ret meget om den må jeg indrømme :) Når man ikke har en Gamecube lytter man normalt ikke når den bliver omtalt...
solid snakesolid snakeSkrevet 10/03-10 13:24 
Jeg vil gerne have fat i 1 eller 2 trådløs controller til min Ps2 helst god kvalitet og gerne original hvis det er muligt

Er der nogen der ved hvor man kan købe en til rimelig penge?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig