X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

G.O.A.T - Greatest of all time!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/09-03 15:33 
Hvis I skal lave en liste over DC'ens bedste titler (-Hardcore fightere) Hvordan ser den så ud?

Bonus spørgsmål:

Hvilke fede scrolling Beat 'em ups skal jeg kigge efter?

Findes Spikeout i DC udgave?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 21/02-04 21:04 
Hvis du mener SpikeOut, så nej. Det mener jeg nu vi fik understreget i den her tråd...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 21/02-04 21:10 
Den største fejl ved denne tråd er at ingen endnu har nævnt Border Down. Jeg er lige begyndt at spille det for alvor, og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst havde så meget sjov med et Dreamcast spil. Spillet har også nogle af de flotteste effekter jeg har set på Dreamcasten.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/02-04 21:32 
Ja, det er så sandt som det er sagt. Border Down er et rigtig lækkert spil. Jeg har dog kun prøvet det kort hos en kammerat, men så vidt jeg lige kunne se, er der ingen 2-player del. Kan det passe?
dRxLdRxLSkrevet 21/02-04 22:01 
ja, den slags spil er bedst uden 2 player. hvor mange tror du spiller ikaruga seriøst i 2 player?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/02-04 22:33 
Jeg ved ikke om det var ironisk ment det der? :/
Jeg spiller i hvert fald ofte Ikaruga med en kammerat, på et seriøst plan
dRxLdRxLSkrevet 21/02-04 22:51 
Aha, med seriøst mente jeg at søge at lave uendelige chains igennem hver bane, og gennemføre spillet på 1 credit. Lige præcis i Ikarugas tilfælde føler jeg at en medspiller forstyrrer for meget til at det kan fungere godt.
http://kiken.sirkain.net/ havde faktisk nogle rimeligt sjove 2 player Ikaruga film, men web serveren ser ud til at være nede :(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/02-04 23:10 
Ja, på den måde har du nok ret. Det tror jeg også kun bliver mere frustrerende af, at have en medspiller. Specielt i spil som Ikaruga og Border Down, hvor det der gør det rigtig svært (og sjovt) er, at få en høj score... Som faktisk også er det du sagde :)

Men derfor er det stadig enormt sjovt at spille shootere i 2-player :)
dRxLdRxLSkrevet 21/02-04 23:15 
Ja sjovt, ikke seriøst. En spil som IKARUGA kræver en enorm grad af komplentation og dedikation at mestre. Så meget at vi til sidst er bedrøveligt langt væk fra "sjovt".

Border Down tror jeg på den anden side at jeg altid vil kunne more mig over at zappe rundt mellem fjender og projektiler ved højeste hastighed. Se det er go' shooter underholdning!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/02-04 23:18, rettet 21/02-04 23:25 
Nu har jeg som sagt kun dannet mig et hurtigt indtryk af de to spil hos en kammerat, da jeg ikke selv ejer dem. Men jeg ville dog umiddelbart tro, at de begge fungerer fint som 'sjove' shooters, if you catch my drift :)

Jeg tror jeg ville have svært ved at indvolvere mig så meget i en shooter, at det hele skulle dreje sig om at score så mange point som muligt. Det er selvfølgelig meget sjovt at ligge og rode med ens egne rekorder, og prøve at slå dem gang på gang, men jeg synes stadig det vigtigste er at gennemføre (i hvert fald indtil man har prøvet det et par gange)

EDIT: Men der jo heller ingen der siger, at det sjove og det seriøse ikke kan hænge sammen... Evt ville det være sjovt, hvis jeg en dag gav din score i Ikaruga seriøst baghjul :P
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig