X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fejl i ESPN NFL Football 2K4.


Svar
RebelheartRebelheartSkrevet 06/09-03 02:27 
Ja, så skete det igen. Endnu et spil som ikke er blevet testet ordentligt.
Det viser sig nu, at NTSC udgaven af ESPN NFL Football 2K4 indeholder en fejl, som viser sig ved, at spillet låser ved kampe over Xbox Live, når man i Xbox'ens dashboard har enabled Dolby Digital.
Mon Sega når at rette fejlen i PAL udgaven, som skulle udkomme d. 31/10-03, eller kan vi mon forvente endnu en patch?
Det er nu lidt ærgerligt, for spillet har fået kanon gode anmeldelser alle steder og der er en generel enighed om, at det er bedre end NFL spillene fra MS og EA.
Jeg venter i spænding på en officiel udmelding fra Sega.
enfenenfenSkrevet 06/09-03 10:07 
Nu må de snart lære at teste spil igennem, inden de bliver udgivet.

Nogle af spillene til PS2, Xbox og Cube, er jo snart i så "dårlig stand" som på pc...
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 06/09-03 10:15 
Jeg har ikke hørt om nogle spil til Cube og PS2, som har været i så dårlig stand, på det sidste, at de ligefrem kræver en patch, for at få dem ud af Beta fasen?

Der var Tomb Raider, men det var bare et dårligt spil - ingen patch ku' ha' reddet det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 06/09-03 10:21, rettet 06/09-03 10:22 
Et skræk eksempel er Winning Eleven 7 til ps2, der får nogle af de ældre ps2 modeller til at gå ned
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 06/09-03 17:45 
Okotta >
Jeg har ikke hørt om nogle spil til Cube og PS2, som har været i så dårlig stand, på det sidste, at de ligefrem kræver en patch, for at få dem ud af Beta fasen?

Men der var eksempelvis også GTA3 og Vice City, bare for at nævne nogle stykker, selvom de ikke er de nyeste spil til PS2. Jeg kunne sagtens nævne flere, men det er ikke det tråden handler om.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 06/09-03 18:15 
GTA3 og Vice City, kræver ikke en patch for at få disse spil til at køre.

Det gør spillet denne tråd handler om, hvis man vil spille det på XBL med DD 5.1 lyd.

Men prøv at nævne nogle PS2 og Cube spil, som ikke kunne køre, med mindre der kom en patch til dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 07/09-03 11:29 
Jamen så nævner jeg da lige GTA3 igen. Jeg har oplevet indtil flere gange, at det er gået ned, dengang jeg spillede det.

Hvis jeg skal være lige så firkantet som dig, så kan jeg lige tilføje følgende:

NFL Football 2K4 kan gå ned, når du har enabled dd5.1, så det vil jo ikke være noget problem for dig, da du, så vidt jeg husker, kun har en DPL reciever. Du behøver jo altså i realiteten ikke en patch.

Pointen er, at hvis et spil kan gå ned og det er lige meget til hvilken konsol det er, så kræver det en patch.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 07/09-03 11:44 
GTA3 er aldrig gået ned for mig, mens jeg har spillet det.

NFL 2K4, vil gå ned, hvis man enabler DD 5.1, og vil spille på XBL.

Der er altså en forskel.

Man kan desværre patche Xbox spil, så udviklerne tillader sig at slappe lidt mere af, på denne platform.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 07/09-03 11:55 
Okotta >
Man kan desværre patche Xbox spil, så udviklerne tillader sig at slappe lidt mere af, på denne platform.


i teorien ja, men sådan forholder det sig heldigvis ikke i virkeligheden
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 07/09-03 12:17 
Unreal Championship.

Og - de amerikanske udviklere er de værste til at slappe lidt for meget af, og rushe spillene.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 07/09-03 12:17 
FFXI....What´s your point?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig