X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

hvad fejler den?


Svar
BlossomBlossomSkrevet 11/03-03 13:51 
Jeg har en snes stående, som flimrer ligegyldig hvad jeg gør. Kan den laves? Hvordan?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dRxLdRxLSkrevet 11/03-03 13:59 
Svært at svare på ud fra din feglbeskrivelse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/03-03 14:11 
Kan du ikke prøve at beskrive det lidt mere præcist hvad der sker? Er det når du tænder konsollen eller først når du sætter et spil i?
Har du evt. tjekket dit kabel til tv'et? Det kunne være det er defekt!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/03-03 14:12 
Azalon >
Har du evt. tjekket dit kabel til tv'et? Det kunne være det er defekt!

Det som der bliver brugt til GameCuben er magen til!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BlossomBlossomSkrevet 11/03-03 14:14 
dRxL >
Svært at svare på ud fra din feglbeskrivelse.

Øhm. Har tjekket ledningen. Den fejler intet. Maskinen flimrer først når der kommer spil i.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
PapandPapandSkrevet 11/03-03 14:30 
Pust engang med tør luft i spillet og i maskinen.. Virker det ik, så los den en på siden :-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
steffensteffenSkrevet 11/03-03 14:34 
Jeg går ud fra det er billedet på skærmen der flimrer og ikke maskinen..... Men kommer spillet frem og så er der lidt flimmer? Eller er det sådan en slags sort/hvid flimmer, for hvis det er det kunne det tyde på fugt. Så er den nok desværre død.
RJKRJKSkrevet 11/03-03 14:36, rettet 11/03-03 14:37 
Hvis det er grafikfejl, du snakker om, så er det med 90% sikkerhed dårlig forbindelse mellem cartridge og konsol. Rens connectoren på cartridgene med Isopropanol eller lignende.

Hvis det opleves i samtlige spil, så er det nok ikke tilfældet, omend det i teorien kan være samme problem i den anden ende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/03-03 14:39 
Blossom >

Øhm. Har tjekket ledningen. Den fejler intet. Maskinen flimrer først når der kommer spil i.


Okay! Det er præcis det der skete med min gamle NES når der kom støv på kontakterne i catridge'ne, rens du dem bare! :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig