X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Netværk


Svar
gammagammaSkrevet 01/09-03 23:27 
Hvad er det for noget bredbånd men skal købe hvis man vil spille online?

Hvis man køber en netværksadaptor hos coolshop får man så alt hvad man skal bruge for at kunne spille online?

Håber nogen kan hjælpe
SquareSquareSkrevet 02/09-03 00:13 
Hvis du allerede har en bredbånds forbindelse hos fx tdc, så har du næsten allerede alt hvad du skal bruge. hvis du så også har en router / switch, så ville det være helt perfekt og du ville kunne gå online med det samme når du har købt online pakken.

Hvis du ikke har bredbånd skal du få det først, før du kan spille online med din ps2.

Se evt. www.brookfresh.co.uk for mere information om ting du kan lave online med din ps2.
It's only a state of mind.
RaGeRaGeSkrevet 02/09-03 00:15 
Ja, det gør du! BBA samt en registrerings CD og et RJ45 kabel (alt hvad du behøver). Går udfra, at du har bredbånd og en PC'er ;p
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
gammagammaSkrevet 02/09-03 00:20 
Jeg har ikke bredbånd men det skal jeg ha. Hvor kan man købe de ting man skal bruge for at komme online
T.REXT.REXSkrevet 02/09-03 20:59 
I Merlin mener jeg at man kan købe Netværks Adaptor, Socom m. headset og Bredbånd forbindelse og oprettelse for kun 850,- det syntes jeg du skal over veje at gøre. Det er et godt tilbud de har.
One PS2 to rule them all
AmbyAmbySkrevet 02/09-03 21:49 
Jeg kommer lige King Chaos i forkøbet og får Herold til at vende sig i sin grav :
Hos Boomtown er det for 780 kroner
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RaGeRaGeSkrevet 03/09-03 00:00 
Nu får man jo også oprettet en bredbånds forbindelse samtidig, som man ikke gør hos Boomtown.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
gammagammaSkrevet 03/09-03 00:20 
øv nu havde jeg lige købt socom så nytter det jo ikke noget
RaGeRaGeSkrevet 03/09-03 00:24 
Dobbel post *BOOO*.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AmbyAmbySkrevet 03/09-03 08:56 
Hvilke bredbåndsforbindelse er det ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig