X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Robinson 2003


Svar
KTCKTCSkrevet 01/09-03 21:16 
Ja, jeg ved jo den kommer, så hvorfor ikke starte den med lidt debat. Jeg så tilfældigvis at det kom idag, og jeg kan nok ikke love at holde mig opdateret, men lad os nu se...

Hans er da en lidt opblæst nar, er han ikke? Ham høvdingen virkede da meget flink, men de viser nok ikke de hele. Manipulation ;)

Og ham høvdingen på det andet hold er da et svin. Slå da på den skide gong-gong og lad os få noget blod...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/09-03 21:20 
Syntes også ham den nye høvding på Nord var meget rar. Men man kan da sige, at de sendte ham en kold skulder!
Jeg syntes nu alligevel, at det var meget skægt, da Hans slog på gong-gongen. Så bliver det sjovt at se, når de andre bliver sure osv. :D
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/09-03 21:21, rettet 01/09-03 21:22 
Ja...

I min uvidenhed er jeg ikke helt klar over om det er hold Nord eller Syd, men det hold hvor høvdingen lige er blevet tævet ud af Hans består da af den mest skandaløse samling infantile idioter jeg længe har set :)

Stakkels fyr, han fik ikke så meget som en chance...

EDIT: Hold Nord :)
KTCKTCSkrevet 01/09-03 21:32 
Ja, "Hold Hans" virker som en kæmpe flok backstabbere, der klynger sig til den opblæste Hans, der forhåbentligt får sådan en røvfuld, hvis han bliver ved med at spille supermand... "Der er ingen, der skal provokere mig" <- Blah!
Men ok, hende mestruationsdamen var da også lidt for opmærksomhedssøgende og brokkende i starten.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 01/09-03 21:37, rettet 01/09-03 21:38 
Lisbet fra Hold Nord, burde klynges op. Hun var da nok det mest væmmelige væsen, jeg længe har set. Så arrogant og kold, burde det ikke være muligt at være.

Gad vide om hun kan se hendes venner, familie og ansatte i øjnene efter dette. Hun kan selvfølgelig nå at ændre karakter, men jeg tvivler sgu på det.

Kanon tv! :)

Jeg har allerede fundet min hade-person ;)
What is the Matrix?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/09-03 21:42 
"Regel nummer 1: Snak ikke om din mensturation når du sidder på en øde ø i et bur sammen med fremmede mennesker"

... Jeg håber der er nogen der skammer sig når de kommer hjem og ser det hele i fjernsynet. Fra begge hold, vel og mærket
KTCKTCSkrevet 01/09-03 21:49 
Fedt, hvis hele Hold Hans bliver udryddet fordi de flyver i flæsket på hinanden. Man har vel lov at drømme ;)

Som en sidenote fatter jeg ikke, at folk stadig går med i det program, for det er da tydeligt, at der bliver manipuleret mere og mere med mediet, for at folk virkelig skal fremstå karikerede. Tænk på alle dem, der er hadet af en stor del af danmarks befolkning. Javist, er der mange der selv er skyld i det, men der er stadig mange ting, som bliver forstærket af mediet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 01/09-03 21:55, rettet 01/09-03 21:55 
KTC >
Som en sidenote fatter jeg ikke, at folk stadig går med i det program, for det er da tydeligt, at der bliver manipuleret mere og mere med mediet, for at folk virkelig skal fremstå karikerede. Tænk på alle dem, der er hadet af en stor del af danmarks befolkning. Javist, er der mange der selv er skyld i det, men der er stadig mange ting, som bliver forstærket af mediet...

For 2 mio. kunne jeg da godt melde mig til , også selvom jeg ville få mega Playright abstinenser så ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/09-03 21:14 
Ser I det nu?

Det var da herligt at ham Hans røg ud, og så endda til Claus bedemand. Det er god underholding, det program. Det er helt sikkert.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/09-03 21:24 
Ja, det var helt fantastisk at slippe af med ham og hans opblæste ego... Så mangler vi bare de to tøser der ikke har lavet andet end at beklage sig og svine deres hold-"kammerater" til... Meeen... Sådan går det vist ikke denne gang :/
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/09-03 21:31 
Så, det var vel enden for Syd(?).

Claus gong-gongede på det helt rigtige tidspunkt. Han er sikret indtil sammensmeltningen, og han kan komme ud med de 2 piger. Smart.
KTCKTCSkrevet 08/09-03 22:48 
The Undertaker tager dem ud én efter én :D
Sjovt, som holdet blev forbedret, da Ego-Hans røg ud. Nu er det bare de to små sladdertøser, der skal trynes, men det klarer de nok selv.
Claus er cool, og kørte den fede stil denne gang, synes jeg.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DommergaardDommergaardSkrevet 09/09-03 07:04 
Bedemanden er sq da den største nar! Så du han vamle arrogante smil da han kom tilbage! Han er sq da topmålet af klamskab (dog alt respekt til bedemænd!)

Hold syd er dødsdømt nu.. :/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig