X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RGB kabel til X-Box og PS2


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/08-03 01:24, rettet 30/08-03 01:24 
Jeg har ikke set såååå mange forskellige, men hvilke er bedst? Og hvor kan de købes?

Taget i betragtning at jeg gav næsten 500,- for et godt RGB kabel til min DVD, er jeg lidt mistroisk over for dem til 50-80,- der er på Gamebits.dk :) Nogle der har erfaring med de kabler de har?

EDIT: Tilføjer lige, at jeg egentlig også kunne tænke mig et til min MegaDrive, så sig endelig til hvis i ved hvor sådan et kan købes

På forhånd tak
KidCaffeine
KTCKTCSkrevet 30/08-03 03:34 
Der er lidt delte meninger, men personligt er jeg ret kræsen med min billedkvalitet, og jeg kan absolut ikke se nogen forskel på mit originale Advanced Scart Cable og så det uofficielle jeg købte til 70,-. Dette kan jeg dog kun sige for Xboxen, og jeg har hørt at sagen skulle være lidt en anden ved PS2.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 30/08-03 11:59 
Selvfølgelig skal man købe et originalt RGB Kabel. Sony Euro AV kablet er ca. 1 million gange bedre end de uoriginale kabler, og Advanced Scart kablet er også bedre end de uoriginale kabler.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MajorPMajorPSkrevet 30/08-03 12:02 
Jeg kan kun stå indenfor at man skal købe originale RGB kabler. Advanced Scart cable til Xbox er et kanon kabel, som jeg virkelig nyder godt af, da det har optisk indgang... mums ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KTCKTCSkrevet 30/08-03 12:20 
Det er også den eneste grund til at vælge Advanced Scart frem for et uoriginalt, hvis du spørger mig, for billedet er fuldstændigt ens med de to.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 30/08-03 12:24 
Måske på dit Saba TV :D

Muahahahaha ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 30/08-03 12:26 
Så, nu skal vi altså have det afgjort. Jeg tager begge kabler med til træffet, og så vælger du et fjernsyn, du mener er værdigt. Deal? ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 30/08-03 12:28 
OK, fint nok...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 30/08-03 12:50 
Og så tager vi lige PS2-kablet i samme omgang...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 30/08-03 12:52 
Så tager jeg det mest skod PSX/PS2 RGB kabel jeg kan finde med ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig