X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD'er fra England


Svar
PoulPoulSkrevet 28/08-03 21:39 
Måske dumt spørgsmål, men vil der være mulighed for danske undertekster på Region 2 DVD'er købt i England? Jeg vil nemlig gerne have fat i den første del af Ringenes Herre og Gamesstreet sælger den for kun 9,99£.
Hvis ikke der er danske undertekster på, er der så nogen som har set et godt tilbud på filmen herhjemme?
RJKRJKSkrevet 28/08-03 21:40 
De engelske reg 2'er jeg har været i nærheden af, har generelt ikke haft danske tekster. Men nogle stykker har haft...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SolaegSolaegSkrevet 28/08-03 21:44, rettet 28/08-03 21:54 
Ja, hvis der ikke står noget om undertekster i info om filmen, skal du ikke regne med danske undertekster.

Edit: Jeg glemte bare lige et dansk forholdsord...

Edit2: Jeg omplacerede bare lige et dansk forholdsord...

Edit3: Jeg hader danske forholdsord!
MadsMadsSkrevet 28/08-03 22:27 
9.99 £ er vist standard prisen i England lige pt.

Jeg tror ikke den har danske undertekster, det er meget få engelske udgivelser der har det, og jeg har i hvert fald ikke kunne finde nogen information der siger andet.

Men du må gå glip af mange gode film, når du nu absolut vil have danske undertekster.

Tror dette er det billigste du kan finde filmen til i DK
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/08-03 08:29 
du kan tro nej...

/NM1

her kan du få den billigst...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RitesRitesSkrevet 29/08-03 09:18 
Meget, meget få DVD film har danske undertekster, hvis de er lavet uden for Skandinavien.

Med meget få mener jeg, at jeg aldrig har stødt på det.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig