X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Eternal Darkness hjælp


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-03 16:40 
Hejsa.
Jeg sidder fast i Eternal Darkness og har kigget lidt på Gamefaqs uden videre held. Det drejer sig om det kapitel der udspiller sig i år 565 AD. Man spiller en ung mand ved navn Karim. I slutningen af kapitlet skal man ligge en bog i en stor knoglehånd. Dernæst kommer man ind i et rum og det er der jeg sidder fast. Der er 3 små søjler og en gennemsigtig grøn mur hvor der er nogle zombier bagved. Hvordan kommer jeg igennem denne mur???

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/08-03 17:35 
Umiddelbart vil jeg gætte på at du skal bruge "dispel magic", men jeg kan ikke rigtig huske stedet.
(...)
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-03 17:43 
Jeg har kun recover og enchant spells :( Blå og grøn. De tre søjler der også er der, er blå, rød og grøn. Ligesom om jeg mangler noget et sted fra, men synes at have været overalt.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ZaPeZaPeSkrevet 23/08-03 18:35 
Jeg er ikke sikker men jeg tror du er nået til det sted hvor jeg sad fast i meget lang tid. Hvis det er der hvor du lægger bogen samler den op igen og går ind i rummet ved siden af. Grunden til at jeg sad fast var at jeg hele tiden døde jeg nåede at dræbe en bestemt zombie hvor der kom et insektlignende væsen ud af som skreg og så døde jeg.
Men du skal vidst bare dræbe alle zombierne indtil der ikke er flere.
Men jeg tror faktisk at jeg brugte Recover-rød og på den måde fik liv nok til at kunne klare det.

Hvis ikke du har dette spell så dræb zombierne alligevel. :D
- Håber at vi snakker om det samme tidspunkt i spillet ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-03 18:40 
Jeg tror at det er samme sted. Problemet er bare at zombierne står og sumper. De går ingen steder og jeg kan ikke komme ind til dem :(

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ZaPeZaPeSkrevet 24/08-03 12:06, rettet 24/08-03 20:05 
Underligt jeg løb bare væk fra dem og så kom de efter mig :)
Længere tilbage i spillet er der en stige man kan kravle op af. Deroppe får man en rød figur. Måske er det den du mangler og når man så har fået den vil zombierne have den tilbage? Måske er det derfor at de ikke følger efter dig...

Det er lidt ærgeligt for det tidspunkt i spillet du snakker om er lige før man slutter kapitlet med Karim.
JuggernautJuggernautSkrevet 24/08-03 12:55 
Har også den røde figur du omtaler. Tror bare jeg starter forfra med Karim og så må vi se hvad der sker.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-03 11:50 
Det hjalp åbenbart at starte forfra. Nu er der ingen probs. Men til gengæld har jeg oplevet noget andet underligt.
Pludseligt mens man spiller, kommer der en blå skærm op med en fejlmeddelse ala den der kan forekomme på en pc??? Og en anden ting er at spillet pludseligt skifter over til en slags end-credits og siger at man kan få resten i en anden udgave af ED? Jeg fatter ikke lige hvad der sker og om det er "normalt" :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 25/08-03 12:03 
Det er normalt... Det er den "revolutionerende" sanity-effekt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 25/08-03 12:07 
Du burde, udfra hvor du er i spillet, have lagt mærke til det sanity-meter du har oppe i hjørnet (ved siden af health-meteret svjh) ;)

Det er bare den effekt du oplever, altså helt normalt.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-03 12:09 
Oki..Det er bare en del af spillet :) Ret genialt påfund må man sige. Takker for svarene.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig