X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Feel good factor


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/08-03 11:21 
Jeg spillede Mario Sunshine det meste af dagen i går. Jeg kunne ikke lade være med at undre mig over, hvad der gør det så fandens underholdene?

Men jeg fik en følelse, en stemning, som jeg altid får, når jeg gamer Nintendo titler.

Sådan én følelse af glæde og total opslugthed. Det var bl.a. denne følelse der gjorde, at jeg blev hooked på konsoller i sin tid.

Der er få titler fra andre firmaer og på andre formater, der overhovedet kan måle sig med dette. Det er Nintendos sande force – Ren rå spilbarhed.

Det er dét gaming handler om! Derfor er jeg glad for Nintendos: "Back to roots" statement.

Hvad mener I?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MrCaseMrCaseSkrevet 14/08-03 11:26 
Roots?... det er sgu da dem der med den herre fede sang, dér...



;)
Have you considered sucking less?
la0sla0sSkrevet 14/08-03 11:28 
Det er dejligt at høre, Star Soldier og jeg har også snakket om det. Der mangler lissom det rare i det at spille... ikke for at være den nazi stodder der mener at alt der er gammelt er bedst, men det virker som om det ofte er teknikken fremfor alt. Men ja der er virkelig glæde og nydelse bag mange af Nintendos titler, de er charmerende fordi det føles som om der er hjerte bag. (nej jeg lever ikke med illusionen om at hos Nininintendo der lever de af de planter de selv sår og lever lykkeligt og laver lykkelige spil).
Hvad sker der?
JoachimMAJoachimMASkrevet 17/08-03 23:01 
Kunne ikke være mere enig. Har ikke mere at tilføje:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig