X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

brug for hjælp ( i kan tjene ved det)


Svar
RaGeRaGeSkrevet 13/08-03 16:58 
Jeg skal have fat i US udgaven af SOCOM samt headset, så er der nogen som er så flinke, og gider at bestille det for mig, hvis i kan tjene 50 kr. på det. Jeg betaler selvfølgelig alle udgifter der skulle være samt de 50 kr. oven i.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 13/08-03 17:36, rettet 13/08-03 17:38 
Det kan jeg da godt.. Eneste krav er bare at du overfører penge til mig med det samme det er bestilt, da konto'en (som sædvanligt) ikke er i særlig fin balance.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RaGeRaGeSkrevet 13/08-03 18:53, rettet 13/08-03 18:56 
Jeg kan overføre penge i morgen tidlig, hvis du finder ud af, hvor meget jeg skal af med? Får forresten PSO til Xbox om ikk' så lang tid :) Send mig en mail med dine konto-oplysninger og bank, så overfører jeg pengene hurtigst muligt i morgen. Du handler vel ikke over Ebay, da jeg har set SOCOM + headset for kun 30 $.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 13/08-03 23:45 
Det er ligemeget Hulle med SOCOM, da jeg har fået den flinke mand Koluda til at skaffe det til mig - men ellers tak for at du ville hjælpe!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 14/08-03 01:50 
Jo, jeg handler over ebay, men det er jo ligemeget nu. Det helt i orden.
Vi har jo stadig en efterhånden gammel aftale i Unreal Championship plus Phantasy Star Online. Send mig en besked når du får PSO.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig