X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Downsizing af samling

Svar
3of193of19Skrevet 24/08 14:04, rettet 24/08 14:17 
Jeg skal så småt forberede mig på at flytte, så kigger på at sælge ud af min samling.

som gammel P:R'er så jeg helst at spillene finder et fint hjem.

mit katalog her på PR er ikke super aktuelt, men alt hvad der er i kataloget er ting jeg har (medmindre de var blandt Sidney Lee's tyverier).

Jeg har dog brugt de sidste dage at oprette et katalog på Retro Collection Index, som kan ses på nedenstående link. som udgangspunkt er alt til salg (minus Samba de Amigo, min kæreste elsker det :D )

skriv gerne PM hvis der er ting der har interesse. Bor stadig i KBH hvis folk vil hente eller (i begrænset omfang) få bragt ting istedet for at få det sendt med posten.

Desværre ser det ud til at katalogoverblikket ikke lister hvilken tilstand genstanden er. Som udgangspunkt er det meste nyere (Dreamcast og frem) CiB.
Saturn er lidt blandet mellem loose (som BURDE være et eller andet sted) og CiB, Enemy Zero og PDS er CiB.
Alt Mega Drive/Super Nintendo er loose

(tom PS4, WiiU, 3DS, XboxOne)
NaieraNaieraSkrevet 24/08 14:38, rettet 24/08 14:38 
3of19>
(medmindre de var blandt Sidney Lee's tyverier)

Downsizing af samling
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi..., Disgaea 4: Complete+
3of193of19Skrevet 24/08 14:42 
Jeg lånte min Dreamcast med spil til Lee over en sommerferie (han skulle træne SF3 og Virtua Fighter men havde ingen Dreamcast.
Da han så returnerer det er en del discs ridsede og nogle spil mangler helt (bla a min PAL udgave af Shenmue 1 og 2 :( )
erstattede det aldrig.
NaieraNaieraSkrevet 24/08 15:01 
Tølper!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi..., Disgaea 4: Complete+
GreaseballGreaseballSkrevet 24/08 17:45, rettet 24/08 18:25 
3of19>
Jeg skal så småt forberede mig på at flytte, så kigger på at sælge ud af min samling.

som gammel P:R'er så jeg helst at spillene finder et fint hjem.

Spændende. Vil vi da gerne lurer lidt på

Update: Har sendt en pm på nogle titler til dig
BeanoBeanoSkrevet 24/08 20:21 
3of19>
Jeg lånte min Dreamcast med spil til Lee over en sommerferie (han skulle træne SF3 og Virtua Fighter men havde ingen Dreamcast.
Da han så returnerer det er en del discs ridsede og nogle spil mangler helt (bla a min PAL udgave af Shenmue 1 og 2 :( )
erstattede det aldrig.

Man kan ikke sniffe et par baner coke på VF3tb disken uden det grisser lidt :p
ExceptionExceptionSkrevet 25/08 22:49, rettet 25/08 22:50 
3of19>
skriv gerne PM hvis der er ting der har interesse. Bor stadig i KBH hvis folk vil hente eller (i begrænset omfang) få bragt ting istedet for at få det sendt med posten.

Desværre ser det ud til at katalogoverblikket ikke lister hvilken tilstand genstanden er. Som udgangspunkt er det meste nyere (Dreamcast og frem) CiB.
Saturn er lidt blandet mellem loose (som BURDE være et eller andet sted) og CiB, Enemy Zero og PDS er CiB.
Alt Mega Drive/Super Nintendo er loose

Har sendt dig en PM.
3of193of19Skrevet 29/08 17:15 
Så fik jeg endelig svaret alle, sorry det var en travl uge :/

Hvad er gode platforme til at sælge brugte spil pt? er det stadig ebay eller bruger folk tradera eller hvad? :D
BeanoBeanoSkrevet 29/08 18:57 
Jeg er også i gang med en trimming af samlingen (pt DS, 3DS + lidt SS) og anvender DBA. Deres "Fiks Og Færdig" system er ganske elegant men stadig en træg omgang at finde købere. Så jeg er også åben over for anbefalinger.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig