X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo: Campaign Evolved

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 25/10 22:03 
Med en ny genudgivelse/remake af det første HALO spil på vej til mere end blot Xbox. Men også PC og PS5. Inklusiv 4 player co-up. Online og split screen(yay).
Ja, crossplay er muligt skriver de.
Hvem skal, udover mig, spille igennem historien endnu engang. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har spillet det spil. På både den originale Xbox plus div. gen-udgivelser.
Jeg ved ikke hvor stor fan af de har lagt sprint ind i gameplay. Jeg føler ikke det noget der manglede i det originale spil. Jeg bruger det også sjældent i det nyere spil. Glemmer tit det er der.

Men kan vi ikke snart få et nyt kapitel i den serie eller der måske flere penge i nostalgien?

Halo: Campaign Evolved | The Silent Cartographer Trailer
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10 10:02 
Jeg kunne godt være klar på det. Synes det ser rimelig godt ud.

Det kommer bare helt an på om det bliver endnu en Microsoft-ingenting-på-disc-udgivelse, for så springer jeg over :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 27/10 21:19 
Jeg skal helt klart spille det igen. Det står stadig som en af de bedste fps-oplevelser for mig - at se et remake lyder meget interessant.

Traileren ser i øvrigt meget lovende ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 27/10 22:58 
Det kan gå begge veje, og kan enten blive super fedt, eller soulless.

343 Studi....Halo Studio, har - at dømme efter videoerne jeg har set - allerede pillet så meget ved grundkernen i spillet, at det selvfølgelig stadig ligner Halo, men ikke spiller som Halo, som vi kender det. Jeg kan dog godt lide lyden på covenant blasteren, og at den ser ud til at skyde hurtigere; Det kunne være meget sjovt at prøve.

Men, for mig peakede Halo og Halo 3, med Fidelity FX grafikken på Xbox. Der nåede man ligesom det fulde potentiale med spillenes grafiske udtryk, uden at pille ved core gameplay, og det føles vildt godt at spille.

Og så er der spørgsmålet om prisen man må betale, for at spille det remake. Jeg gætter på et par hundrede kr om måneden, hvis det skal være med Premium Gamepass. Enten det, eller de sælger det til over 600 kr, hvilket automatisk bliver et hard pass fra mig.
BeanoBeanoSkrevet 28/10 10:55 
Konsolkongen>
Jeg kunne godt være klar på det. Synes det ser rimelig godt ud.

Det kommer bare helt an på om det bliver endnu en Microsoft-ingenting-på-disc-udgivelse, for så springer jeg over :/

Dette, plus at det ikke kører som en pose nødder pga. UE5 :/
DunwichDunwichSkrevet 28/10 20:06 
Bare rolig; UE5 skuffer ikke.

https://www.youtube.com/watch?v=dGyKDV2dsgg
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10 10:03 
Der er vidst ikke versus deathmatch i den nye version, hverken online eller offline. Så tror jeg at jeg springer over, det var trods alt dét jeg husker bedst fra Halo :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig