X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stop Destroying Videogames

Svar
scavengerscavengerSkrevet 03/08-24 15:50 
Jeg har skrevet under på denne, for at nå 1 million, så Europaparlamentet bliver nødt til at behandle sagen.

European Citizens' Initiative
Nemo me impune lacessit
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 04/08-24 18:00 
Done.
Der er ret enkelt at skrive under 👍
silverstarsilverstarSkrevet 05/08-24 18:14 
Det går lidt sløjt med underskrifter fra Malta :-)
Men ok, de er også kun ca 500.000 indbyggere der forventes at levere godt 4000 underskrifter, mens Danmark med mere end 10 gange så mange indbyggere blot forventes at levere knap 10.000 underskrifter. Gad vide hvordan de er nået frem til de forventede antal underskrifter i hvert land?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
scavengerscavengerSkrevet 05/08-24 20:19 
Malta, Cypern og Luxembourg har samme mål og de har alle samme antal (6) medlemmer af parlamentet.
Selvom det ikke helt giver det samme antal for Danmark der har 15 medlemmer, så tænker jeg det måske er det antal de går ud fra.
Nemo me impune lacessit
scavengerscavengerSkrevet 03/07 18:15 
Det ser ud som om de har nået 1 million.

Stop Killing Games
Nemo me impune lacessit
scavengerscavengerSkrevet 09/07 21:07 
Ubisoft kræver nu, at vi destruerer alle kopier af spil, når de lukker for deres servere, også fysiske kopier.

Ubisoft EULA
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07 12:17 
Det er så heller ikke det store tab :D :P
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/07 17:49 
scavenger>
Ubisoft kræver nu, at vi destruerer alle kopier af spil, når de lukker for deres servere, også fysiske kopier.

Folk kan placere deres fysiske kopier oppe i diverse tårne, og så kan Ubisofts folk få lov til at kravle derop for at destruere dem.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 10/07 20:31 
:D :D :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/07 10:13 
scavenger>

De sniffer lim.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/07 11:13, rettet 11/07 12:11 
Jeg hørte at Star Wars Outlaws ikke ligger på discen alligevel. Så det er en smart mulighed for Ubisoft, hvis de i stedet kan fjerne indholdet fra serverne.

Jeg er ikke sikker på at det er sket før på PSN/Xbox Live. Er der en garanti for at udgiverne ikke kan kræve deres indhold fjernet totalt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig