X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fall Guys for alle


Svar
dRxLdRxLSkrevet 25/06-22 12:48, rettet 25/06-22 13:03 
(jeg kunne ikke finde eksisterende tråd om spillet)

For ikke så mange dage siden kom Fall Guys på switch og epic store og blev gratis på xbox og ps4.

Jeg har spillet det en del med mine to ældste (12 og 8) og vi er alle pænt vilde med det.

Jeg har endnu ikke følt mig generet af F2P mekanikkerne, som lader til at være 100% kosmetiske.

Switch versionen er lidt sølle i forhold til ps og ps4, med 30fps og animation af de andre beans i 15fps, men kan godt spilles til nøds.

Kunne være sjovt at køre en stor privat lobby med P:R på et tidspunkt =)

Fall Guys - Free For All (epic store)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 26/06-22 23:38 
Lagger det stadig enormt meget?
Spillede et par runder på PS4 for nogen år siden og det var for fjollet selv for den type spil.
dRxLdRxLSkrevet 27/06-22 01:28 
Jeg har ikke mærker noget til lag.

Måske har det udviklet sig meget siden dengang, for det jeg spiller virker både varieret og med en ret god ledetråd til hvad man skal gøre for progression.

Kom med i et spil med mig og ungerne en dag. (Min datter på 12 synes at set er vildt mærkeligt at jeg har venner jeg primært kender online :-p )
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 27/06-22 08:23, rettet 27/06-22 08:27 
Jeg spillede det forrige sommer da det udkom som "gratis" titel på PS+ - syntes det var ret komisk at spille på en uforpligtende og max-casual måde. Oplevede overhoved ikke lag.
Har ikke spillet det siden men bemærkede at de nu kræver Epic konto for at spille, selv på PS4/5, så jeg hoppede over at checke det ud igen. De har nok også wiped mine gevinster alligevel efter det er gået F2P.
millenniummillenniumSkrevet 28/06-22 09:02 
Det koster altid noget af vores sjæl, at få noget "gratis" :P
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 08/07-22 20:39, rettet 09/07-22 08:17 
Der er lige kommet en game-mode ind i rotation der hedder "sweet thieves", den skal I næsten prøve. Det bliver nærmest et helt andet spil, men det er uden tvivl den bedste mode jeg har prøvet indtil videre.

Beskrivelse
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig