X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

In ear true wireless


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 04/05-21 17:03 
Hejsa tænker på at købe in ear true wireless til min iphone hvad findes der som er gode og minder om Appels som sider i ørerne på sammen måde? nogle gode forslag? :-) og de skal ikke være som Apple pro håber nogle kan hjælpe mig ? selvfølgelig billiger end Apples og skal bruges mest til at tale med plus lidt musik har selv kigget på JBL Tune 225TWS og happy plugs air 1 go men ved ikke om der er gode både med mic og strøm?.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-21 19:15, rettet 04/05-21 19:16 
Canadiske Rtings giver produkter scores så de er meget nemme at sammenligne. Prøv at kigge derinde, hvis du scroller ned på siden kan du se alle reviews :)

https://www.rtings.com/headphones/reviews/best/by-type/in-ear-earbuds
Spiller nu: Phantasy Star IV
ExceptionExceptionSkrevet 05/05-21 16:23 
Har lige købt en S21+ hvor der medfølger Galaxy Buds Pro. Dog så ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal forvente. De får både pro's & con's mange steder...

Såfremt du køber de der JBL, må du meget gerne dele din erfaring med dem. :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/05-21 23:43 
Jeg læser også gerne med på diverse anbefalinger. :D

De almindelige Airpods er no-go, og jeg synes måske at Pro er lige tilpas pebrede, når det ikke er in-ears jeg bruger mest.
Det væsentlige problem jeg synes at læse om med flere 3. parts trådløse, er delay på lyden når man f.eks. ser video.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WonderboyWonderboySkrevet 08/05-21 15:59 
Nogle af jer der ved om disse er gode? og hvor man kan købe dem henne? :-) https://www.alcatelmobile.com/product/audio/true-wireless-headphones/moveaudio-s150/#buy
I love monster land
jaesjaesSkrevet 10/05-21 08:34 
Jeg har i går bestilt et par Huawei Freebuds pro.

Skriver gerne lidt om dem, hvis det har interesse.

Det lader til at det er blandt de bedste all round in ear i klassen.
De kostede 1400 da de udkom sidste år, fås nu til 1000.

Jeg kan dog kun skrive overordnet om lydkvaliteten, da jeg har lidt hørenedsættelse på nogle frekvenser (tinnitus).

Jeg har Android.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig