Hey
Nå, så begyndte mit 4 årige gamle Samsung TV (KS9000), at få nogle fine små hvide lys prikker i bunden.. ca. midtfort og begyndende i siden. Det ser ud til, at man kan se de små LED kant pærer.
Heldigvis ikke så udpræget endnu, men det går jo sikkert bare en vej fra nu.
Nu hvor black friday nærmer sig, ville det måske være en idé at have gjort sig nogle tanker ... Se hele indlægget
Hey
Nå, så begyndte mit 4 årige gamle Samsung TV (KS9000), at få nogle fine små hvide lys prikker i bunden.. ca. midtfort og begyndende i siden. Det ser ud til, at man kan se de små LED kant pærer.
Heldigvis ikke så udpræget endnu, men det går jo sikkert bare en vej fra nu.
Nu hvor black friday nærmer sig, ville det måske være en idé at have gjort sig nogle tanker inden, hvad der kunne være af muligheder.
Nogle anbefalinger? Jeg går ud fra at det skal være OLED vejen, og det må gerne være 55". Håber lidt et budget på 8000 vil kunne klare det. Jeg er ikke plaget af sol og meget skarpt lys, så der er vel ikke noget argument længere for et LCD ..?
Hvad skal man holde øje med - kun LG? Jeg kan se, at Philips også har nogle modeller omkring det leje, og er lidt tiltrukket af at prøve at have ambilight (selvom det måske bare ender med at være slukket... ;).
Men tænkte det måske var smart at følge et par modeller her lidt inden black friday....Priserne har det jo nogle gange med at stige lidt inden, og så falde igen ... :()
|