X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsolspil til en på 4 år


Svar
PapandPapandSkrevet 04/10-20 17:06 
Min 4-årige pige er gennem det sidste års tid begyndt at spille lidt på både min telefon og på konsollerne. Det interessante er at hun er meget mere åben for omverdenen når vi spiller noget på TV'et, så jeg vil hellere have hun spiller på konsollerne end på telefonen. Hidtil har den klart største succes været Paw Patrol og selvom IP'en selvfølgelig giver noget, så er selve spillet perfekt balanceret til hendes alder og jeg må indrømme at det er ret godt skruet sammen. Hun kan stort set klare banerne uden hjælp.

Nu leder jeg så efter noget nyt, men springet op til LEGO-spillene eller Super Mario bliver bare en tand for stort og jeg kan ikke rigtig finde andet. Andre der har haft lignende udfordringer og som er stødt på noget der kan anbefales?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
XsaneXsaneSkrevet 04/10-20 20:17 
Mario kart 8 til swich, der kan man sætte cruise controle på, til de små. Mine børn elsker det.
XsaneXsaneSkrevet 04/10-20 20:18 
Og Just Dance
scavengerscavengerSkrevet 04/10-20 20:57 
En Wii er en rigtig børnevenlig konsol.
Der er mange af dem til en billig penge derude, og der er masser af børnespil.
Nemo me impune lacessit
HankyHankySkrevet 04/10-20 22:08, rettet 04/10-20 22:09 
Min pige er også 4 år, og vi har spillet Super Mario 3D World sammen på Wii U siden hun var 2,5 år.

Det bestod mest i starten af hun bare løb og hoppede lidt rundt, og jeg så samlede hende op, når der var passeringer og egentlig udfordringer. Fin indlæringskurve og hun kunne hurtigt mere og mere selv. For 6 måneder siden gennemførte vi spillet sammen, hvor det kun var enkelte baner, hvor jeg måtte samle hende op. Hun har også spillet en del Super Mario Odyssey i Assist mode alene og finder ind i mellem stadig måner jeg ikke har fået, til trods for vi er på +300.

Men når det drejer sig om 2D Mario, er det stadig for svært til hende, og så mister hun hurtigt interessen.

Ved ikke om du kunne bruge inputtet til noget, men det har været dét spil (3D World) som gjorde interessen og færdighederne hos hende, primært pga. co-op og jeg kunne hjælpe hende det første stykke tid.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/10-20 09:10 
Wii Sports, WarioWare og Mario Party. En brugt Wii lyder som et super køb! :)
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig