X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bluetooth adapter til switch


Svar
JmogJmogSkrevet 06/06-20 15:24 
Jeg kunne godt tænke mig at bruge mine trådløse høretelefoner med Switch, når jeg er på farten, men den har jo desværre ikke Bluetooth indbygget. Der findes et hav af forskellige adaptere, men jeg synes det er svært at finde nogen af dem, der er små og dedikerede til lyd i Danmark. Et der stikker ud/fylder som et full size USB-stick er nogo.

Dem af jer, der har en bluetooth adapter til jeres Switch, hvad bruger I og er I glade for den?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-20 15:29 
Hvilke høretelefoner skal du bruge? Mange har ret markant lag over bluetooth som gør dem uegnede til spilbrug, tror ikke der findes nogen der er lagfrie.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/06-20 15:32 
Ah, det er bare Airpods Pro. De er jo ikke specielt designet til spil, så det kan godt være der vil være for meget lag -det havde jeg ikke tænkt over.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-20 16:07 
Rtings siger et sted mellem 147-227ms lag afhængig af hvad de tilsluttes. Det er vidst en meget normal forsinkelse for bluetooth hovedtelefoner, men der findes også hurtigere. Mange video-apps på telefoner kan vidst automatisk kompensere for lag.

https://www.rtings.com/headphones/reviews/apple/airpods-pro-truly-wireless
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/06-20 18:15 
Bvadr. Det er skidt nok til at jeg holder mig til kablede til Switch. Tak for info.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-20 18:18 
Ja, det er ikke noget man tænker over eller mærker når man primært bruger dem til musik :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig