X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Butikker med konsoltasker?


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 30/09-18 14:08 
Nogen som kender til butikker der sælger tasker beregnet til de forskellige konsoller?

Jeg har pt. fundet nogen til Wii, og en enkelt til Wii U, på henholdsvis nes Bozz og Amazon uk (men det meste der ser ikke ud til at blive sendt til Danmark). Derudover så har det været svært at finde nogen sider som stadig solgte den slags.

Så hvis der var nogen der kendte til nogen butikker der havde den slags ville det være godt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WonderboyWonderboySkrevet 30/09-18 14:13, rettet 30/09-18 15:07 
Har du tjekket eBay?
I love monster land
Soren47Soren47Skrevet 30/09-18 15:07 
Til hvilke konsoller søger du?

Jeg kan finde nogen til i hvert fald Switch og PS4 på cdon.dk :)
The DaneThe DaneSkrevet 30/09-18 15:12 
Har ikke set så meget der endnu, og hvis der var alternativer ville jeg så på dem først. :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 30/09-18 15:17, rettet 30/09-18 15:20 
Soren47>
Til hvilke konsoller søger du?

Jeg kan finde nogen til i hvert fald Switch og PS4 på cdon.dk :)

Dem alle, hvilket så betyder ikke "alle" men PS3-4, Xbox (360 og one), Wii/u og Switch, samt til PS VR men der har jeg fundet én. :). Skal have ryddet op, så de er pakket ordentligt ned i stedet for bare at samle støv.

Men har pt. fundet dem her:
https://www.amazon.com/Protection-Nintendo-Wii-Controller-Accessories-U/dp/B071RDYB5Z/ref=pd_lpo_sbs_63_t_0?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=FTK0DRSWAKZ4DN42T8H1

https://bozz.dk/nintendo-wii-45/udstyr-47/transport-taske-til-wii-sort-17281.html

https://www.evermart.dk/playstation-4-ps4-taske?gclid=Cj0KCQjw3KzdBRDWARIsAIJ8TMSGSfh__lUR0vG8FxNlo9zsgUAZczRgraRMZywNNaYVFBTpRzk2YpUaAko-EALw_wcB

Men havde godt nok glemt cdon.dk, så kan være de har noget mere der. Tak.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-18 15:21, rettet 30/09-18 15:22 
Jeg kan godt lide det ene user review af Wii U-tasken:

"5.0 out of 5 stars This case will make for a nice final resting place for it

The Wii U is dead. This case will make for a nice final resting place for it. The handle and shoulder strap are good additions, but I doubt I'll be carrying my Wii U anywhere, unless it's to Goodwill or the trash can. I just needed something that would keep everything in one place and in nice shape and protected while I stick it in a cabinet somewhere to be forgotten."

Underligt at bruge penge på opbevaring af en maskine som man alligevel har afskrevet nogensinde at ville slutte til igen :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 30/09-18 17:30 
Hvis man ikke har den originale kasse, så er det da en fin måde at lade den hvile i fred ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig