X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soundtrack funktionen på en X-Box


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/08-03 20:49 
... bruges den udelukkende til at lagre musik på harddisken, så man slipper for at skifte CD hvis man nu bruger sin X-Box til den slags, eller kan man noget andet sjovt med den? (evt afspille musikken mens man spiller?)
StriferStriferSkrevet 07/08-03 20:50 
Nogle spil understøtter noget så du kan høre musik mens du spiller!
XBL Gamertag: ZeNtiX
DommergaardDommergaardSkrevet 07/08-03 20:52 
Amped, f.eks!

Hvilket er en fed feature! Hvem ville ikke elske at høre en led gang Eminem eller 50 Cent mens man pisker ned gennem sneden?

I wanna! :)
SolaegSolaegSkrevet 07/08-03 20:53 
Man kan, som sagt, gemme sine sange på harddisken, hvilket også giver en nogle flere muligheder (som f.eks. at høre dem i random rækkefølge).

I en del spil kan man også høre disse sange (næsten alle bilspil).
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/08-03 20:53 
Hvordan gør man så? Sætter den til at afspille de gemte numre, og smider spillet i? Eller hvad :/
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/08-03 20:54 
Sonic.dk >
Hvilket er en fed feature! Hvem ville ikke elske at høre en led gang Eminem eller 50 Cent mens man pisker ned gennem sneden?

Eller en god omgang Krafty Kuts eller Freq Nasty hvis det skal være lige med bomben :D
SolaegSolaegSkrevet 07/08-03 20:54 
Man vælger det bare inde fra selve spillet. Dog har jeg oplevet, at man i SEGAGT 2002 (måske også flere spil), at man kun kan høre 1-2 af sine soundtracks. Men man kan selvfølgelig også gemme alle sange i et soundtrack, hvis man vil.
StriferStriferSkrevet 07/08-03 20:55 
Griberg >
Man kan, som sagt, gemme sine sange på harddisken, hvilket også giver en nogle flere muligheder (som f.eks. at høre dem i random rækkefølge).

I en del spil kan man også høre disse sange (næsten alle bilspil).

Hey du minder mig om noget! Jeg har hørt en amerikaner sige at man også kan høre musik online ved at kalde en fil med flere sange Midtown Madness 3 eller et eller andet! Det kunne være fedt!
XBL Gamertag: ZeNtiX
SolaegSolaegSkrevet 07/08-03 20:58 
Man kan også høre musik online (i f.eks. MM3), men der er en bug, så det ikke kører perfekt, men det bliver, der vist rettet op på. Dog kører den australske version uden problemer med custom-soundtrack.
StriferStriferSkrevet 07/08-03 21:02 
Det var nemlig den bug der blev rettet op på hvis man skrev det! Sagde han ihvertfald!
XBL Gamertag: ZeNtiX
SolaegSolaegSkrevet 08/08-03 14:11 
Ja, det ved jeg godt, at man på et par metoder kan rette op på, men det lød som om, at du ikke snakkede om buggen.

Nogen som lige kan bekræfte, at MM3 understøtter custom-soundtrack over XBL. Jeg er nemlig ikke 100% sikker.
MajorPMajorPSkrevet 08/08-03 15:23 
Det gør...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig