X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp!!! PSO


Svar
AndyAndySkrevet 07/08-03 19:09, rettet 11/08-03 16:24 
I PSO spillede jeg over nettet og pludselig havde min char ikke nogen ting HJÆLP MIG!!!
Med den her char:
Navn: Dark Zelda
Race:FOnewearl
Lv.: 14

på forhånd tak:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 09/08-03 13:27 
*BUMP* PLEASE HJÆLP MIG!!!!!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
JAAJAASkrevet 09/08-03 13:29, rettet 09/08-03 13:30 
Det hedder FSOD, og der er ikke noget, du kan gøre ved det nu.

Du undgår det ved aldrig at bære vigtige ting, som du ikke har equipped. Altså, sæt alt det, du ikke lige bruger, i banken. Så undgår du den slags ubehageligheder i fremtiden.
PapandPapandSkrevet 09/08-03 13:38, rettet 09/08-03 13:38 
Er der nogen forklaring på hvorfor det sker? Jeg har også oplevet det, og mistede en kæmpe bunke seje rares. :-(
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
AndyAndySkrevet 09/08-03 14:03, rettet 09/08-03 14:04 
JAA >
Det hedder FSOD, og der er ikke noget, du kan gøre ved det nu.

Du undgår det ved aldrig at bære vigtige ting, som du ikke har equipped. Altså, sæt alt det, du ikke lige bruger, i banken. Så undgår du den slags ubehageligheder i fremtiden.

Ok, tak for hjælpen:-), men det hedder altså PSO= Phantasy Star Online!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
JAAJAASkrevet 09/08-03 14:08 
Haha. FSOD står for "Frozen Screen of Death" - øgenavnet for det der sker, når spillet fryser.

Det forekommer oftest når man skifter skib eller lobby. Hvis man holder sig fra overfyldte skibe og lobbyer såsom Vega 1-1 er risikoen ikke helt så stor. Så længe man kun bærer equipped items, lidt mates og fluids og den slags er faren dog yderst overskuelig.
AndyAndySkrevet 09/08-03 14:58, rettet 15/08-03 13:07 
LOL hvor var jeg dum jeg ikke hviste hvad betød FSOD LOL!!!
Men tak for hjælpen alligevel!
hvad er det der med at blive corruptet det kan være jeg er blevet det?

P.S. Jeg ved godt jeg er meget uvidende:-), jeg har også lige fået det!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
JAAJAASkrevet 09/08-03 18:00, rettet 09/08-03 18:00 
Nej, nej, du er ikke blevet corrupted. Hvis du bliver corrupted kan du slet ikke bruge karaktererne på memory kortet længere (selv om de i få tilfælde kan reddes).

Corruption sker i 99% af tilfældende ved, at spillet fryser imens det saver lige efter at du online burster fra lobby ned til et spil. Du ved, der hvor den saver 2 gange i træk. Det er primært folk der bruger billige memory kort, der er ude for det, men det kan ske for alle. Personligt er jeg dog kun stødt på meget få, det er sket for.
AndyAndySkrevet 09/08-03 18:25 
Takker Makker:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AsseAsseSkrevet 09/08-03 22:07 
Og den populære forkortelse for Corruption er: FSODX = Frozen screen of death Xtreme...;) Er sket for mig før, det er fandme nederen...:(
HardballerHardballerSkrevet 11/08-03 00:27, rettet 11/08-03 00:28 
Med en af MINE chars på :( hehe.. Den tilgiver jeg dig aldrig for, hehe :) ehm. jeg har endnu ikke selv oplevet det. kun en FSOD, dog ikke på min egen char :d hehe (Mr.Good's igen :P) og det er så vidt jeg ved et originalt MMcard han bruger :/
Men jeg mener da at Mr.Good også sagde engang, at Frozen var efterhånden blevet lavet om til fucking, altså Fucking Screen og Death :d hehe, eller.. det var der nogen der kaldte det :D hehe.. i vært fald ikke sjovt at opleve :D
AndyAndySkrevet 11/08-03 16:24 
JAA >
Nej, nej, du er ikke blevet corrupted. Hvis du bliver corrupted kan du slet ikke bruge karaktererne på memory kortet længere (selv om de i få tilfælde kan reddes).


Hvordan kan det reddes?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AsseAsseSkrevet 12/08-03 07:40 
Hardballer >
Med en af MINE chars på :(

Hmm, nej, din char var ikke på det kort, desuden havde jeg slettet den inden:P
JAAJAASkrevet 12/08-03 23:27 
Game-Girl >
Hvordan kan det reddes?

Hvis det sker, skal du for det første IKKE sige ja, når du bliver spurgt om du vil slette/formatere, så er alt tabt.

Nogle få har reddet det ved at slukke for maskinen når ovenstående opstår, og simpelthen tage memorykortet ud, rense det lidt og sætte det i igen. Nogle gange adskillige gange.

Får du brug for det, skal jeg nok give dig detaljerede oplysninger om andre muligheder.
AsseAsseSkrevet 13/08-03 15:22 
Ja, jeg har os noget info hvis du vil ha noget at vide..:)
AndyAndySkrevet 13/08-03 16:15, rettet 25/08-03 10:49 
Ja, jeg vil meget gerne se din info:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig