X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Division


Svar
JmogJmogSkrevet 27/01-16 10:06 
Så er det i morgen at betaen starter på XB1 og på fredag på PS4. Tænkte vi kunne have denne tråd med folks indtryk. Jeg er på PS4, så det bliver fredag jeg får prøvet det. Betaen kan preloades nu.

Man får adgang til betaen ved at forudbestille (det har jeg gjort), men hvis man vil "snyde", så kan man forudbestille, hente betaen og afbestille spillet igen og stadig spille be... Se hele indlægget
70 emne(r).
« < 1 2

Svar
PapandPapandSkrevet 03/05-16 13:34 
Elendigt end-game content. Falcon Lost levede slet ikke op til forventningerne. På hard er den rimelig nem, men på challenge er den helt smadret, med mindre man udnyttede det hav af glitches som fandtes i starten og farmede udstyr den vej. Nu er spillets balance total ødelagt og det mærkes tydeligt i Dark Zone. Cheaters på pc har desuden været et kæmpe problem, som dog skulle være under kontrol nu.

Oplevelsen fra level 1 til level 30 var ganske fin. Men derefter har spillet været en katastrofe.

Vi er en gruppe på 7-8 stykker som spillet på pc. Vores interesse er dalet voldsomt og nu håber vi bare på bedring med næste store content patch.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
enfenenfenSkrevet 03/05-16 17:15 
Note to self; Do not buy ;)
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 03/05-16 21:52 
Mental note to self: Vælg Destiny.
The medium is the message.
--Skrevet 26/11-16 00:45 
Jeg satser på at få Division hjem i morgen eller mandag. Er det hygge nok at spille solo, eller er det som Destiny med strikes og raids, hvor det er sjovere at nørde med et team?

Uanset, så skal jeg helt sikkert lige have det nørdet igennem hovedmissionerne, så håber det byder på lidt godt undervejs :D

Nogle af jer som spiller det endnu, eller har planer om at starte op, nu hvor det ikke koster det vilde?
Spiller nu: Animal Soccer World
JmogJmogSkrevet 26/11-16 00:56 
Det er meget ligesom Destiny. Man kan sagtens spille det solo, man skal bare sørge for at være et par levels over det de anbefaler til en mission. Gameplay er solidt, men det formåede ikke at holde min interesse nok til at gennemføre det, hvilket Destiny gjorde. Primært pga af at der ikke er lige så stor variation i områder og fjendetyper.

Men jeg fik da 10-12 timers fin underholdning ud af det.
RaGeRaGeSkrevet 26/11-16 20:00 
Spillede co-op indtil level 30 og så mistede jeg hurtigt interessen. Jeg gjorde det dog stik modsat og spillede missioner der var 2-3 levels højere og derved fik lidt udfordring.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
slk486slk486Skrevet 28/11-16 08:57 
Har selv lige købt i fredags - må se hvornår det dukker op :)
j/k
--Skrevet 28/11-16 10:19 
Fra coolshop? Det er da lige før, at vi bør nørde noget coop Alexander :)
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 28/11-16 10:30 
Nej, fra cdon.com - burde have taget coolshop, for det var 40,- billigere og jeg købte x 2, men fuck it :)

Ja, det kunne være cool, men får nok ikke mulighed for reel gaming før om 14 dage :o
j/k
--Skrevet 28/11-16 11:00 
Ja okay. Regner med så småt at starte op i aften, hvis spillet da dukker op i dag og hvis nyeste patch ikke tager hele aftenen om at DL :)
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 28/11-16 11:31 
Den er sikkert større end spillet på disken :D
j/k
--Skrevet 28/11-16 17:10 
11,5 GB... Ser ud til at jeg når at starte så småt op i aften :) Er færdig med DL om 71 minutter :)
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 29/11-16 12:15 
Fik i går brugt en 4-5 timer på spillet. Umiddelbart virker det som ganske god underholdning, dog skal jeg lige have brugt noget tid på hele upgrade systemet, samt lære at navigere rundt i diverse menuer ift. at joine spil osv. Det virker umiddelbart lidt uoverskueligt, men det kommer nok med tiden. Det virker dog umiddelbart lidt tomt ift. andre spillere, nu hvor jeg lige kommer fra Destiny?

Eneste ting indtil videre, som jeg finder lidt øv, er konceptet med at spillet tager udgangspunkt i realisme, både ift. lokation, våben, fjender m.m. Men det bryder illusionen totalt, når bossen i en mission er en "almindelig mand", som kan holde til 50 headshots med en sniper. Så er det nemmere at forholde sig til en stor ækel rumvæsen boss :D

Uanset, så er det et spil som jeg langt fra er færdig med :)
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 19/11-17 18:08 
Nogle herfra som spiller Divison på Xbox One, eller som evt. kunne være klar på at lege med det?
Spiller nu: Animal Soccer World
PixilshooterPixilshooterSkrevet 19/11-17 18:27 
Kun pc her
EltanEltanSkrevet 19/11-17 18:40, rettet 19/11-17 18:40 
Nok ikke det svar du søger men pc her.
--Skrevet 19/11-17 19:08 
Ja okay :D

Har spillet det en del på PS4 sidste år, men er inde i en periode p.t. hvor jeg vil tildele min X1 noget kærlighed, så tænker at jeg skal i gang med det der. Det plejer dog at være sjovere, at spille med folk "man kender" :D
Spiller nu: Animal Soccer World
UnnamedUnnamedSkrevet 20/11-17 19:52 
m1chelsen>
Nogle herfra som spiller Divison på Xbox One, eller som evt. kunne være klar på at lege med det?

Jeg kunne godt være frisk på det :) Jeg har spillet det igennem på pc for et års tid siden, og jeg står også og skal have brugt min Xbox One ;)
--Skrevet 20/11-17 20:09 
Super. TeddyBoy er så vidt jeg ved også klar, når han lige har fået det hentet hjem. Kunne være cool at samles nogle stykker og gå coop :)

Elgiganten har det btw til 99 kr. (og Coolshop til 129 kr. (måske prismatch?)), hvis nogle skulle mangle.
Spiller nu: Animal Soccer World
UnnamedUnnamedSkrevet 20/11-17 21:22 
Perfekt! Ja, det har du ret i. Mange tak for info, den får jeg købt i aften, så modtager jeg den først om nogle dage :)
Skriv endelig en besked, når I er klar.
70 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig