X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBC, hvordan virker det?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 05/08-03 16:02 
Overskriften siger det hele!

Hvordan virker XBC? Hvordan installerer man det? og alt det information i kan komme i tanke om! Tak!

(Har søgt på P:R, men fandt ikke det jeg ledte efter!)
PlaykidPlaykidSkrevet 05/08-03 16:23, rettet 05/08-03 16:24 
Der står en masse inde på www.xbconnect.com, så det er bare med at komme i gang med at læse:)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 05/08-03 16:25 
Programmet simulerer et lokalt link imellem Xboxene, så man kan spille online. Dette foregår ved at koble Xbox og PC sammen og så lade din PC køre XBConnect. Her kan man så joine andres servere eller lave sin egen.

Du installerer det ved at hente og køre XBConnect på (surprise) http://www.xbconnect.com/

Der er forskellige setups, men det kan du læse alt om på ovenstående side.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DommergaardDommergaardSkrevet 05/08-03 16:29 
Cool, og det koster jo ikke noget, modsat XBL?!

Så er det da klart at foretrække? ;)
jaesjaesSkrevet 05/08-03 16:32 
Det er gratis, og som udgangspunkt virker alle spil, der understøtter link (komplet liste findes på siden).
DommergaardDommergaardSkrevet 05/08-03 16:54 
Yep ved jeg godt, og har også kigget på www.xboxconnect.com før jeg skrev mit topic!

Ville bare være sikker :)
PlaykidPlaykidSkrevet 05/08-03 16:56 
Der er selvfølgeligt lige den bagatel at man ikke kan høre irreterende amerikanere skælde ud eller franskmænd som snakker fransk, men det er vel til at overleve;)
Jeg Foretrækker dog at kunne spille online uden brug af PC, der er selvfølgelig lige den undtagelse der hedder Halo:)

Men et godt program er det altså.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig