X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation VR

Svar
Per SPer SSkrevet 15/09-15 18:34, rettet 15/09-15 18:47 
Pressetekst:

Sony Computer Entertainment Inc. (SCE) har i dag afsløret, at det Virtual Reality-system, som er under udvikling til PlayStation 4, kommer til at hedde PlayStation VR. Med PlayStation VR bliver det muligt for spilleren at træde direkte ind i spillets virtuelle verden.

>>>

PS VR has generated huge excitement from many developers as well ... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
712 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/04 15:43 
Min pakke skulle også være ankommet i dag, men har ikke været hjemme og checke det :)
BeanoBeanoSkrevet 19/04 19:07 
Yes, de var landet - ingen fedtfingre på mine men lidt støv som nemt fjernes med pudsekluden. Virker umiddelbart som et kvalitetsprodukt men jeg får nok først tid til at prøve dem i morgen.
JmogJmogSkrevet 20/04 09:19, rettet 20/04 09:21 
KTC>
Mit første indtryk af produktet er, at det ikke giver nogen nævneværdig forskel i billedets skarphed i siderne, så det er stadig ret utydeligt og med chromatic aberration.

Hvorfor skulle det have gjort en forskel? Linserne hjælper med dit synshandikap - intet mere end det. Det er udelukkende beregnet til at du ikke behøver have briller på.

Uskarphed i siderne skyldes typen af linser der bruges i PSVR2. Intet kan ændre på det.
BeanoBeanoSkrevet 20/04 10:03, rettet 20/04 10:07 
Jeg har fået testet mine VR Optician inserts en times tid, bestemt en forbedring - skarpere billede, færre refleksioner og langt mere praktisk end med brillerne, og så risikerer jeg ikke flere ridser på VR linserne :P Men ja, de løser ikke de problemer PSVR2 optikken har.
KTCKTCSkrevet 21/04 22:42 
Jeg havde fået nye briller da jeg købte PSVR2, og de glas gjorde altså noget skidt for billedet, specielt med chromatic aberration, så jeg skiftede til de gamle briller, som ikke havde samme problem, så jeg synes ikke det var en urealistisk tanke, at PSVR2 brilleglassene kunne gøre en forskel, når de kan monteres helt tæt på headsettets glas, og er formet til at følge kurven fra disse. Det gør en forskel med refleksioner, hvilket er meget rart, men ikke så meget andet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 22/04 16:28 
Der er CA selvom man ingen briller har på. Men jeg kan godt se at briller måske kan forværre det.
BeanoBeanoSkrevet 23/04 21:29 
Nogen her som kan anbefale en bestemt PSVR2 taske til headset og controllers?
JmogJmogSkrevet 23/04 23:24 
Holy shit, Saints and Sinners er bare godt. Har lige spillet det tre timer i træk og morede mig fremragende. Våben - både nærkamp og afsands- er en fornøjelse at bruge. At kæmpe mod zombierne er en fryd og hele loot og upgrade loopet er meget vandedannende. Super spil. Skader bestemt heller ikke at det ser superskarpt ud i høj opløsning.
BeanoBeanoSkrevet 28/04 15:24 
Beano>
Nogen her som kan anbefale en bestemt PSVR2 taske til headset og controllers?

Jeg endte med at købe dette som er udmærket:
https://www.amazon.de/-/en/Growalleter-Portable-Protective-Accessory-Adjustable-Black/dp/B0BX6H2M17/ref=sr_1_5?crid=2X869LATDFEF2
BeanoBeanoSkrevet 25/05 11:31 
Beat Saber er endeligt kommet til PSVR2, gratis hvis man ejer PSVR udgaven :)
JmogJmogSkrevet 25/05 14:07 
Synapse ser fedt ud og jeg anede ikke før nu at David Hayter lagde stemme til skurken. Man kan høre ham i traileren. Det er ren evil Snake. Skønt :-D

https://youtu.be/RBp19AwB1Pg
BeanoBeanoSkrevet 25/05 20:30 
Beano>
Beat Saber er endeligt kommet til PSVR2, gratis hvis man ejer PSVR udgaven :)

Men det har også launch issues *suk*. F.eks. frame-raten skøjter noget periodisk :/
712 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig