Whaaat? Vi har ikke en C64 tråd?! Hermed udbedret....
Efter generhvervelsen af brødkassen (mit kæreste barndomsminde, kun overgået af ..... naaah) fik jeg lyst itl at tale C64. Fedeste spil? Gode tips til vedligeholdelse?
Jeg har i årtier slæbt rundt på en kasse originale C64 spil på bånd, men har nu hardwaren til at spille det igen, og efter Chassis Commodore-aften fik ... Se hele indlægget
Whaaat? Vi har ikke en C64 tråd?! Hermed udbedret....
Efter generhvervelsen af brødkassen (mit kæreste barndomsminde, kun overgået af ..... naaah) fik jeg lyst itl at tale C64. Fedeste spil? Gode tips til vedligeholdelse?
Jeg har i årtier slæbt rundt på en kasse originale C64 spil på bånd, men har nu hardwaren til at spille det igen, og efter Chassis Commodore-aften fik jeg testet at de gamle bånd stadig var fuldt funktionelle.
Sælgeren fra DBA anbefalede en sikring mellem strømforsyningen og computeren som forhindrede overladningen hvis strømforsyningen gik sig en tur. Det kan forårsage skade på specifikke chips i C64. Sikringen kan erhverves på eBay.
Nu skal jeg så atter på jagt efter barndommens bedste spiloplevelser, for selvom der er glimrende emulatorer, så gir den rigtige hardware den rigtige oplevelse.
- Bruce Lee
- The Goonies
- Nebulus
- Impossible Mission (stort set alle Epyx spil. Havde de fedeste covers)
Er der andre C64 nostalgikere i P:R?
|