X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad laver folk i hverdagen?


Svar Sortering
BlossomBlossomSkrevet 15/03-06 10:37 
Jeg sidder i øjeblikket i Auditoriet på Kolding Universitet og deltager i forelæsning om Videnskabsteori.
Faktisk et fantastisk spændende fag efter min mening.

Det er en del af min uddannelse i Humanistisk Informationsvidenskab..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
105 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
rapsacrapsacSkrevet 03/08-03 12:15 
Jeg er inde og aftjene min frivillige værnepligt i GHR i slagelse, ellers har jeg orlov fra Netto hvor jeg gerne skulle få min egen butik inde for en overskuelig fremtid når jeg vender tilbage til december.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
dchangdchangSkrevet 03/08-03 12:11 
Jeg er startet på mit drømmejob, og har været der i lidt over en måned nu. Jeg er elev i Stereo Studio i Aalborg, og det er bare lækkert. Fedt job.

Så hvis nogle af jer herinde fra Aalborg ser en lyshåret gut, der går og nusser i Heavy/Indie-afdelingen, så kom over og hils. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 03/08-03 12:08 
For et par uger siden blev jeg færdig udlært som kommunikations elektriker, og efter en velfortjent ferie, starter jeg imorgen på installatør skolen i vejle, hvor jeg skal studere de næste 1½ år
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
fumfumSkrevet 03/08-03 12:07 
Jeg er også på arbejde på en dejlig rolig søndag. Hold da k... hvor er det varmt.
Nå men jeg koder sql databaser til dagligt. Et sindrigt sundhedssystem baseret på sql 2000
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
enfenenfenSkrevet 03/08-03 11:58 
Nu er jeg blevet lidt nysgerrig...

Hvad laver folk til dagligt - her tænker jeg på job, skole, arbejdsløs osv. Jeg kender lidt til nogen af jer, men vil da gerne vide hvad resten laver.

Selv arbejder jeg som IT-konsulent i Roskilde. Jobbet består af support af brugere/kunder, Database, netværk og så står jeg også for vores Intranet

Jeg er faktisk på arbejde lige nu. Sidder og retter lidt i vores database. Der er så dejlig stille på en saøndag ;)
What is the Matrix?
105 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig