X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation Plus - Udgivelsesdatologik?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/07-14 14:51 
Selvom jeg foretrækker fysiske eksemplarer af spil, overgav jeg mig og købte Playstation Plus, da vi fik PS4'eren inden for døren, for nogle måneder siden — egentlig for at kunne spille multiplayer. Men hold da op, hvor er vi blevet glade for PS+. Masser af lækre spil, dumper ind af døren til vores PS3 og PS4 (lige før man også overvejer en Vita).

Anyway, det jeg ikke fatter er logikken i udgivelsesdatoerne på PS+. Fx er juli månedes TowerFall Ascension (PS4) endnu ikke gratis for PS+ subscribere (det er i dag den 2. juli). I forrige måned var vi vist helt fremme ved den 4. eller 5. inden månedens spil blev 'gratis'.
Så nu spørger jeg; hvad er logikken? Er det på en bestemt dato? En bestemt førstkommende dag? Eller aner man bare ikke, hvornår det sker?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
slk486slk486Skrevet 02/07-14 14:53, rettet 02/07-14 14:54 
PSN opdateringer sker altid onsdag. Tidspunktet kommer an på hvornår hende, der sidder med fingeren på knappen, får trykket.
j/k
AmbyAmbySkrevet 02/07-14 15:04 
Står det ikke altid i indlægget, hvilke dato de kommer?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 02/07-14 15:39, rettet 02/07-14 15:40 
flottenheimer>
Anyway, det jeg ikke fatter er logikken i udgivelsesdatoerne på PS+. Fx er juli månedes TowerFall Ascension (PS4) endnu ikke gratis for PS+ subscribere (det er i dag den 2. juli). I forrige måned var vi vist helt fremme ved den 4. eller 5. inden månedens spil blev 'gratis'.
Så nu spørger jeg; hvad er logikken? Er det på en bestemt dato? En bestemt førstkommende dag? Eller aner man bare ikke, hvornår det sker?

EU Store opdateres som udgangspunkt altid onsdag sent eftermiddag eller aften men det skrider af og til så hav lidt tålmodighed :)

http://www.playright.dk/forum/emne/24576-nyt-i-playstation-store
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/07-14 15:55 
Tak allesammen.
Jeg vil holde et vågent øje i aften (det er jo onsdag i dag).

Dumt, at Sony ikke får det til at ske automagisk hver den 1. kl. 00:00.
Det ville være noget mindre forvirrende.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
BeanoBeanoSkrevet 02/07-14 16:13 
Det sker med sikkerhed også automatisk - det tager bare lidt tid at rulle opdateringerne ud. At opdateringer (som inkluderer PS+ indhold) sker een gang i ugen er logisk nok.
3of193of19Skrevet 02/07-14 17:38 
Hvis spillene ikke ligger under PlayStation Plus kan man ofte finde dem med en direkte søgning.
Prisen vil så stå som gratis med Plus.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig