X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Oculus Rift Dev Kit


Svar
JmogJmogSkrevet 06/10-13 15:57, rettet 06/10-13 16:00 
Fuldt fungerende Oculus Rift med rejsekasse og alt tilbehør sælges for 2000kr eller højeste bud over.

Følgende medfølger:
Oculus Rift VR headset
Controlboks med DVI og HDMI indgang
Strømadapter til controlboks med stik til US/JP/DK stik
HDMI kabel på 2 meter
HDMI/DVI adapter
1 meter USB mini til almindelig USB-kabel
3 par udskiftelige linser

Det hele er i perfekt stand og kun brugt et par aftener. Grunden til at jeg sælger er, at mine briller er for store til at have på inde i riften. De medfølgende linser vil for de fleste brillebærere gøre dem istand til at bruge en uden briller, da de er lavet til hhv. normalt, nærsynede og langsynede personer. Jeg har dog både bygningsfejl og forskellig styrke på mine øjne, så jeg kan ikke bruge de medfølgende nærsynet-linser og få et skarpt resultat. Mine øjne duer desværre heller ikke til kontaktlinser. Det skal siges, at det ER muligt at få plads til briller inde i Riften, mine er bare for brede. Jeg har et gammelt sæt briller med mindre glas, hvor de godt kunne være der, men de er fra en tid, hvor min styrke var en del anderledes end hvad jeg bruger nu.

For interessede købere med briller kan jeg oplyse, at her er målene (fra kant på stænglerne) på de to sæt briller:
Bredde på briller, der lige kan være der: 13,8cm
Bredde på briller, der ikke kan være der: 14,5cm

Kan sendes eller afhentes i København. Ved afsendelse kommer der fragt oveni. Jeg skal lige have undersøgt, hvor meget det vil koste, men regn med omkring 100kr.
slk486slk486Skrevet 06/10-13 16:22, rettet 06/10-13 16:24 
De er ikke i færdigproduceret retail endnu er de? Altså Dev kit udgaven er større?
j/k
JmogJmogSkrevet 06/10-13 16:48 
Nej, der er endnu intet officielt om hvornår retailudgaven kommer andet end "måske næste år", så hvad enten der står "Oculus Rift" eller "Oculus Rift Dev Kit" på et item på eBay, så er det præcist samme model. Alle kalder den reelt bare Oculus Rift, men det korrekte navn er trods alt med "dev kit" bagpå.

Jeg ved ikke lige hvad du mener med at Dev kit-udgaven skulle være større. Bortset fra nogle prototyper hos Oculus, så er der jo ikke noget at sammenligne med.
slk486slk486Skrevet 06/10-13 16:49 
Jeg mente bare om det var final revision og fik skrevet det på en noget kringlet måde ;)
j/k
JmogJmogSkrevet 06/10-13 16:58 
Ahh, på den måde :-)

Den er pt i "kommer når vi er færdige"-territorie.
JmogJmogSkrevet 25/10-13 00:03 
Rift er solgt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig