X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Disney Infinity


Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/08-13 13:22, rettet 16/08-13 13:38 
Disney's modspil til Skylanders med et snert af LBP.

Priserne er horrible men ser ret sjovt ud, specielt med at man kan arbejde med levels på tværs af platforme og endda iPad.

Giant Bomb's Quick Look Del 2:
http://www.youtube.com/watch?v=eG-uzAKs8p4... Se hele indlægget
67 emne(r).
1 2 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/08-13 13:22, rettet 16/08-13 13:38 
Disney's modspil til Skylanders med et snert af LBP.

Priserne er horrible men ser ret sjovt ud, specielt med at man kan arbejde med levels på tværs af platforme og endda iPad.

Giant Bomb's Quick Look Del 2:
http://www.youtube.com/watch?v=eG-uzAKs8p4

EDIT: Den første del hvis man missede den:
http://www.youtube.com/watch?v=4Zg87YI9yrw
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-13 13:24 
Børn er fanmer heldige nu om dage. De har de vildeste ting og jeg ville syntes det var mega fedt hvis jeg var yngre.
Kan godt forestille mig at entusiaster som Jeff Gerstmann ikke kan lade være med at samle heller.
BeanoBeanoSkrevet 16/08-13 13:27 
Han får det jo også foræret :)
millenniummillenniumSkrevet 16/08-13 13:58 
Hey, jeg havde Star Wars figurer som barn. Og hvis jeg virkelig brugte min fantasi, forestillede jeg mig at de kunne bøje i knæleddet.

Jeg brokkede mig ikke. :-)
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/08-13 14:42 
Pap, pinde og grankogler virkede fint som legetøj da jeg var knægt (Rudolf Steiner go home). Jeg havde også en hel del licenslejetøj, men det blev som regel bare splittet ad til atomer :D

Måske har jeg bare hat forstand på børn (skulle ikke undre mig), men Skylanders og den slags virker, i mine øjne, som legetøj for voksne.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 16/08-13 15:00 
Pffft. Vi legede med ulden dynamit og fusere da jeg var barn!

Nu da Disney har Star Wars under vingen, kunne de godt lave en Star Wars udgave med de nye film :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 16/08-13 15:22 
millennium>
Hey, jeg havde Star Wars figurer som barn. Og hvis jeg virkelig brugte min fantasi, forestillede jeg mig at de kunne bøje i knæleddet.

Jeg havde fantasi til at forestille mig at min Luke Skywalker figur kunne flyve. Lavede en lille faldskærm til ham, kastede ham ud fra taget - og han fløj - lige over på en telefonmast ude på gaden hvor han hang de næste 6-8 måneder. Fantasi er overvurderet!
millenniummillenniumSkrevet 18/08-13 16:16, rettet 18/08-13 16:17 
Launch i dk den 22/8 ... Hvad tror folkens? Landeplage eller maveplasker?

Personligt har jeg svært ved at se succesen og jeg tror Disney vil brænde nallerne. Jeg har selv en søn som har været fuldstændig fanget af Skylanders, men efter peaket med skylanders gigants kan man tydeligt mærke at det kommende swap force ikke skaber den samme maniske forventning. Konceptet var friskt, men nu er det to år for sent.

Og så er der naturligvis Disney konceptet. Min søn interesserer sig stort set kun for det aller nyeste Disney. Lige nu er alt om Wreck it Ralph. Tanken om at være Jack Sparrow eller Mr. incredible ... Hm... er det mest noget for børn eller forældre?

Og sidst, men ikke mindst, har infinite adopteret bygge-konceptet fra Minecraft. Eksplorativt, ingen regler og online strømlinet. Men IMO, jeg tror børns fasciation af Minecraft hænger sammen med pixel-grafikken. Minecraft har personlighed, og den abstrakte grafik gør, at spillere i langt højere grad bruger fantasien og forestillingsevnen. Med Infinite er det ikke nødvendigt at visualisere noget. Det hele er gjort for én.

Og så er det for dyrt. Og der er langt til jul. Børnefamilierne bakser stadig med privatøkonomien efter sommerferiens overforbrug. Måske vil der være Disney Infinity ved alle gadehjørner, måske kører marketingkanonen, men jeg tror Disney har meget høje og meget naive forventninger til markedsefterspørgsel.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 18/08-13 16:26 
Jeg tror ikke børns fascination af Minecraft hænger sammen med lowfi grafikken. Jeg tror det primært er det at det er nemt og simpelt at bygge noget. Fra hvad jeg har set, ser det samme ud til at være tilfældet med Infinity.

At der både er nye og gamle Disney-karakterer med gør det til win-win. De previews, der indtil videre har været, har set meget positivt på spillet.
WonderboyWonderboySkrevet 18/08-13 16:28 
Er det ikke også Disney det står bag Skylanders?.
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 18/08-13 17:49, rettet 18/08-13 17:51 
Nope, der var Activision med Skylanders. Og det kom helt bag på dem. Muligvis får Infinity gode previews, men i sidste ende handler det om hvorvidt produktet har et markedshook.

Tag f.eks den nyeste Lone Ranger film. Rent kommercielt tænkt gjorde de alt forudsigeligt for at det skulle blive en succes, (Pirates tilsat cowboys) og tilmed solgt licensen til LEGO. Men trods positive reviews har filmen været en kæmpe økonomisk fiasko. Markedet nægtede den.

Jeg regner med at Infinity er tiltænkt børn, og de er sgu nogle svære størrelser at ramme. Ser set ud fra min søns interesser, så har der måske været fem legetøjfiaskoer for hver succes. P.t. har han ytret ingen interesse for Infinity.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 18/08-13 23:29 
Positive reviews til Lone Ranger?!
JmogJmogSkrevet 19/08-13 03:34 
Tjaa, det var en ok film, men den led af at være alt for lang. Prehype var også i den lave ende med en (ikke helt berettiget) forventning om at Depp gentog sin Sparrow-karakter endnu engang.

Kombiner ovenstående med et alt for højt budget, og så er der ikke noget at sige til, at den havde svært ved at tjene sig selv hjem.
BeanoBeanoSkrevet 19/08-13 09:59, rettet 19/08-13 10:06 
millennium>
Launch i dk den 22/8 ... Hvad tror folkens? Landeplage eller maveplasker?

Jeg er meget splittet. Mit indre legebarn tænker "øøjj hvor sødt" pga. mulighederne med de forskellige Disney-ejede franchises, toybox osv., mens min indre gammelmands-kyniker syntes konceptet virker enormt hult, spekulativt og en grådigt måde at trække penge ud af børn (dvs. deres forældre) på med at låse spilindhold til dyre plastik figurer, booster disks etc.

Jeg tror ikke det direkte flopper. Salget skal nok være pænt op til jul hvis det markedsføres godt - Disney har trods alt brugt 100+ millioner USD på at udvikle konceptet så det bliver vel bakket op med markedsføring. Kendte Disney franchises er også en stor styrke der løbende vil blive udnyttet. Omvendt er der ikke noget nyt over konceptet set med målgruppens øjne og med endnu højere priser end Skylanders, kan det være de har fået nok. Landeplage har jeg svært ved at se det bliver.

Gametrailers' anmeldelse:
http://www.gametrailers.com/reviews/sct6ok/disney-infinity-review
millenniummillenniumSkrevet 19/08-13 10:09 
Hvis det minder (i børnene perspektiv) meget om Skylanders, så henvender det sig formentlig til samme segment, hvilket så også betyder at Disney skal stjæle Skylanders fans - og det bliver nok svært.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/08-13 10:17, rettet 19/08-13 10:20 
Det afhænger helt af hvor loyale Skylanders fans er. Jeg tvivler på det bliver en hindring hvis der kommer noget nyt som ser tilstrækkeligt spændende ud. Markedsføring :)
millenniummillenniumSkrevet 19/08-13 10:43 
I samme ånd ville jeg f.eks. gerne være en flue på væggen hos LEGO, når regnskaberne for Legend of Chima bliver gennemgået. Det er tydeligt at Ninjago skulle udfases og blive erstattet af Chima, godt bakket op af en vanvittig marketingskanon. (Jeg var til LEGO world i Bella centeret sidst, og der var store haller kun med Chima).

Men hjemme på børneværelset er Chima komplet afvist. Sønnike har betroet sig til Ninjago og er fuldt loyal. Der er intet Chima på hans ønskeliste.

Han har så også en kæmpe Skylanders samling, så jeg er ret interesseret I hvordan han reagerer på Infinity.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/08-13 10:50, rettet 19/08-13 10:51 
LEGO Chima har næppe samme gennemslagskræft som Disney's franchises. Specielt ikke når forældrene skal finde på julegaver :)
millenniummillenniumSkrevet 19/08-13 11:25 
Tilgengæld (hvad jeg har hørt) så er produktudviklerne af Ninjago nærmest blevet hædret af LEGO. Det har været en kæmpe økonomisk succes. At LEGO så udfaser det, mens produktet stadig er populært kan undre en.

Jeg kom til at tænke på spillet Disney Universe, som kom for noget tid siden. Det har lidt samme "multi-meta-Disney" koncept, hvor avataren kan klæde sig som Disney figurer. Sønnike har det ikke, og jeg kender ingen andre som har det.

Men det er spændende når Disney virkelig laver et stort sats, at se hvordan terningerne falder.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/08-13 11:41, rettet 19/08-13 11:42 
Disney Universe er så også kun indirekte udnyttelse af deres franchises - det er fjollede figurer i kostumer der knap ligner dem fra de kendte franchises. De gik ikke all-in med det på samme måde som Infinity.

Men ja, det bliver spændende at se til efteråret og i julen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-13 23:40, rettet 19/08-13 23:47 
Hvis der er nogen retfærdighed til så knuser Disney Infinity Skylanders fuldstændig. Ikke så meget fordi at det bygger på mere spændende figurer og verdener, men fordi Skylanders er et ret dårligt spil.
Havde besøg af en kammerat der har købt hele lortet og fået adgang til det tidligt da han arbejder i en butik der sælger det. Han lod det stå her, mens han var på arbejde og jeg fik spillet ca. halvdelen af Pirates playsettet alene og resten sammen med ham i co-op da han kom tilbage.
Det var okay taget i betragtning af at det er et børnespil, ganske sjovt at sejle rundt mellem øerne og finde secrets omend det blev lidt monotont til sidst. Playsettet var gennemført på omkring 4½ time og det endda på trods af at jeg synes jeg brugte lang tid på at udforske og finde secrets. For garvede spillere er der nok kun en 6-10 timers reelt gameplay, i Pirates i hvert fald, med mindre man har lyst til at spille det igennem flere gange.

Derefter gik vi over til at spille lidt Cars som er det playset der udskiller sig mest mht gameplayet. Det virkede okay også, men vi spillede det ikke mere end en times tid hvor det mest gik op i hat og briller og der slet ikke blev fokuseret på historien.

Toybox, Playbox eller hvad de nu kalder det prøvede jeg ikke ret meget. Jeg gad ikke sætte mig ind i level editoren, som er en kæmpe del af spillet, men fra hvad min ven siger og hvad jeg så, så fungerer det ganske godt. Den feature burde give Infinity et kæmpe forspring over Skylanders hvis børnene altså er lidt kreative. Det skulle også være ganske nemt at downloade og spille andres baner, men det prøvede vi ikke.

Hvad performance angik på PS3 kørte spillet for det meste 25-30 frames så vidt jeg kunne bedømme. Ingen screen-tearing overhovedet, men der var nogle smalle sorte bjælker i top og bund, som måske er brugt for at skjule dette. Ved ikke om de er der på 360 og Wii U.

I co-op dalede frameraten ret drastisk og det kørte helt ærligt ad lort til ind imellem. Ærgerligt, men det er sikkert ikke her børns fokus ligger når de spiller :)

Derudover var der en masse underlige småfejl igennem hele spillet. Mange af dem var ret sjove og heldigvis var ingen af dem gamebreaking. PS3-versionen skulle ifølge min ven være den mest buggy, men de arbejder helt sikkert på patches.

Hvis nogen har mod på at gå i gang med det så kan jeg afsløre at de der "power disc" booster packs man køber kan aflæses igennem posen uden man behøver at åbne dem. Så man kan faktisk købe et par pakker, tage dem med hjem, tjekke og så returnere dem man allerede har :p

Personligt er det ikke noget for mig, men det var sjovt at prøve og jeg synes lige jeg ville give min mening med. Især nu hvor det bliver spået en ret dårlig chance imod Skylanders herinde. Af det jeg har prøvet af de to er Infinity helt klart det bedre spil, men det er ikke sikkert at det betyder så meget for børn.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 20/08-13 00:08 
Cool nok.. venter dog til Jar Jar Binks + Greedo playsettet kommer :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-13 00:13, rettet 20/08-13 00:16 
Hehe :) Det er helt sygt hvad man kan bruge af penge på det. Min kammerat har været klar længe, men primært fordi han er virkelig glad for Disney og især Pixar, så selv hvis spillet var lort kunne han have figurere stående til pynt :) Infinity-figurerne er også virkelig flotte, måske med undtagelse af Sully fra Monsters Inc og menneskerne fra Pirates, der ser lidt spøjse ud.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 20/08-13 00:17 
Jeg syntes godt om Pirates figur designet ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-13 00:23 
Jeg mente egentlig bare at de afviger lidt fra de originale figurer. Min fejl, kan godt se at jeg får skrevet det som om de er grimme :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 20/08-13 00:29, rettet 20/08-13 00:29 
Åh på den måde - nok bare fordi alle karakterer designes efter en uniform legetøjs stil, både fysiske figurer og in-game?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-13 00:36 
Ja, men lige hvad Sully angår så ser det ret underligt ud at de har valgt at fjerne/glatte al pelsen, men det er selvfølgelig af den grund du siger.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 20/08-13 08:53, rettet 20/08-13 08:54 
Konsolkongen>
Hvis der er nogen retfærdighed til så knuser Disney Infinity Skylanders fuldstændig. Ikke så meget fordi at det bygger på mere spændende figurer og verdener, men fordi Skylanders er et ret dårligt spil.

Jeg vil ikke sige Skylanders er et direkte dårligt spil, men det er afstemt målgruppen og måske derfor opfattet som et meget hult spil. Holdbarheden er talt fra starten af, for der er ret begrænset med baner og et loft for figur-opgraderinger. Men for 7-8 årige drenge er det GEAR!
The medium is the message.
Per SPer SSkrevet 07/03-14 15:12 
Pressetekst fra Disney:

>>>

New content expands connected play across consoles, PCs and mobile devices

Nordic, March 7th 2014 - Disney Interactive announced today that Disney Infinity launches major updates for PC game and mobile devices. The Disney Infinity PC game will allow new and existing online players to download true-to-property Play Sets for the first time. Additional new content include waves one and two hexagonal power discs, select pre-made adventures and mastery tutorials. These functions were previously only available on the best-selling Disney Infinity console game. To update for the mobile version, Disney Infinity: Toy Box App gives players a fully playable mobile version of the unique Disney Infinity Toy Box mode with a massive expansion which includes new bundles and rewards program.

PC update

The update also introduced a new Toy Box rewards program. Fans who log-in and play Disney Infinity on PC at least four times over the course of a week will earn new pre-made adventures and a variety of toys they can use to make one-of-a-kind Toy Box creations. Those Toy Boxes can then be shared and played with friends on any platform, regardless of the one it was created on, including the Disney Infinity Toy Box app for iOS and Win8.

Players can download the PC game at https://infinity.disney.com/ and content updates can be purchased on the website at https://infinity.disney.com/pc-shop . Details of the content offerings are listed below:

Disney Infinity Toy Box Starter Pack
Players who download the game for the first time for free on PC will receive 85 starter toys, a playable Mr. Incredible character, one pre-made adventure and three mastery tutorials. All players will have access to Disney services and user-generated content with a Disney ID, such as the weekly Toy Box Challenge winners featuring unique themed-worlds created by the Disney Infinity community.

Play Sets
- Each play set includes one unlocked character. Complete play set bundle is also available.
- The Incredibles – Mrs. Incredible
- Lone Ranger – Lone Ranger
- Toy Story in Space – Jesse
- Cars – Holley
- Pirates of the Caribbean – Jack Sparrow
- Monsters University – Sulley

Tox Box Content
- Ultimate Toy Box Experience: Includes all generic Toy Box toys, two additional characters, three advanced mastery tutorials and all items players would have earned through the Toy Box rewards program.
- Single Characters: Each figure comes with two specific Toy Box items. Items are exclusive to those characters and cannot be unlocked in other ways.
- Character Bundles: Character starter set, which includes all launch characters.
- Power Discs: Hexagonal discs from waves one and two are now available; wave three power discs will be available starting April 1. There is also an option to purchase bundles of each wave of power discs.
- 11 Free Pre-Made Adventures (select ones from console game): users will be awarded three Toy Box items for each completed Adventure. Character-specific Adventures are played with that character even if the player does not own that character.
- 6 Free Mastery Tutorials (all from console game): users will be awarded three Toy Box items for each completed Mastery Tutorial.


Assets
PC update: Please visit: http://smu.gs/1o4qols

Mobile update

An extensive update is also available for the chart-topping Disney Infinity: Toy Box app, which gives players a fully playable mobile version of the unique Disney Infinity Toy Box mode. Now for the first time, players will be allowed to add toys to their Toy Boxes without having to connect to the console version. Additionally, the Disney Infinity: Toy Box app will now include waves one and two hexagonal power discs, select pre-made adventures and all of the mastery tutorials, which were previously exclusive to the Disney Infinity console and PC game. The update will also introduce a new Toy Box rewards program. Fans who log-in and play Disney Infinity on iPad, Windows tablet and PC at least four times over the course of a week will earn new pre-made adventures and a variety of toys they can use to make one-of-a-kind creations. Those can then be shared and played with friends cross-platform, regardless of the one it was created on.

Players can download the Disney Infinity: Toy Box app from the Apple App Store at http://bit.ly/1bM9ecp and Windows Store at http://bit.ly/1c2Wysl.

Details of the new content offerings are listed below:
- Play Set Toy Packs: Each pack unlocks all items players would have earned by completing that play set. Complete play set toy pack bundle is also available.
- Character Bundles: Character starter set, which includes all launch characters.
- Single Characters: Each figure comes with two specific Toy Box items. Items are exclusive to those characters and cannot be unlocked in other ways.
- Power Discs: Hexagonal discs from waves one and two are now available; wave three power discs will be available starting April 1. There is also an option to purchase bundles of each wave of power discs.
- 11 Free Pre-Made Adventures (select ones from console game): users will be awarded three Toy Box items for each completed Adventure. Character-specific Adventures are played with that character even if the player does not own that character.
- 6 Free mastery tutorials (all from console game): users will be awarded three Toy Box items for each completed mastery tutorial.

Assets
Mobile update: Please visit: http://smu.gs/1fFmjyV

<<<
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dRxLdRxLSkrevet 16/09-14 14:43 
Var i et supermarked for en uges tid siden med min datter på snart 5 og vi kigger lidt på Disney Infinity figurer.

Hun spørger om det er noget vi kan købe, jeg forklarer hende at det er til et computerspil der gør alt hvad det kan for at snyde penge ud af én. Hun foreslår så at vi kunne købe figurerne uden at spille computerspillet...

Så jeg er så småt begynde at overveje om det er noget hun og jeg kan lege med sammen.
Er der nogen af jer der har erfaringer med spillet og som evt. spiller det online?

Hvis ja, er det et spil I kan anbefale og hvilken platform er I på?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
millenniummillenniumSkrevet 16/09-14 14:45 
Ha ha, min datter har også tre figurer fra Frost, som hun er lykkelig for, men vi har ikke spillet.

Endnu.

Men det kommer nok snart.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 17/09-14 10:46 
Så ingen herinde der faktisk har brugt tid på spillet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-14 10:53, rettet 17/09-14 10:53 
Jeg gennemførte Pirates playsettet. Men det var ikke noget særligt. Jeg synes dog det var klart bedre end det jeg har prøvet af Skylanders (det første).

Tror Disney Infinitys force ligger i toybox'en hvor man selv kan bygge baner.

Spillet kører ad helvede til på alle platforme så vidt jeg ved. Jeg spillede selv på PS3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 17/09-14 10:55 
Jeg har overvejet at anskaffe 2.0 til PS4. Kører det også ringe?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 10:55 
Prøvede det første spil på PS3... ja enormt slapt kodet, men målgruppen er sikkert ligeglad :(
SonicSonicSkrevet 17/09-14 10:57 
Uf, gider ikke ofre penge på det, hvis det er ligegyldigt software :) Figurene er ellers ret fede.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 10:59, rettet 17/09-14 11:00 
Det er jo det de satser på at sælge... $$$ :)
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 11:01 
Man kan ikke spille levels fra 1.0 i 2.0 spillet, vel? Kun bruge figurer...
dRxLdRxLSkrevet 17/09-14 11:04 
Ja, det er nok trods alt bedre at sætte mig ned og spille Minecraft med hende.

Hvad er det fede ved at have en far der er hacker, hvis han ikke en gang gider sætte en Minecraft server op, men i stedet vælger at betale sig fra det hos Disney? ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 17/09-14 11:50 
Jeg tror ikke figurerne fra 1.0 kan bruges i 2.0.
Noget der er endnu mere spændende er hvorvidt figurerne fra de forskellige playquests kan bruges frit. Altså, kan jeg frit bruge mine figurer på samme måde som i Skylands uafhængigt at verden og quest. Det kunne man nemlig ikke i det gamle, og det gjorde figurer som Mickey, Jack Skellington mv. stort set ubrugelige. Det eneste de kunne var at fungerer som avatars i Toyboxen.
Toyboxen selv var endvidere også låst til 95 "items" eller builds. Altså, når man havde placeret 95 items, blomster, vej, fjender, huse mv. ja så kunne man ikke placere mere, og var således tvunget til at begynde at slette fra sin verden.
Var jeg Ultra skuffet, det tror jeg nok jeg var ....
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-14 12:43 
Jeg mener bestemt jeg har hørt at de gamle figurer vil virke i Marvel Infinity 2.0 også. Det ville være dumt andet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 13:03 
Disney Infinity
millenniummillenniumSkrevet 17/09-14 13:07 
Når de skriver "without limits" betyder det så at man kan sende Iron Man til Toy Story land, osv?
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 17/09-14 13:11, rettet 17/09-14 13:12 
Man kan bruge figurerne frit i den originale ihvertfald.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 13:12, rettet 17/09-14 13:23 
Er Toy Story Land en del af det første spil?... nej.

Edit: Altså et Infinity 1.0 playset
millenniummillenniumSkrevet 17/09-14 14:03 
Nå nej nu kan jeg huske reglerne. Man kan først åbne "piratland" hvis man køber Jack Sparrow, og så kan man sende sin Rapuzel til "piratland". Ikke før. Er det ikke sådan pengene bliver brugt? :)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 17/09-14 14:44, rettet 17/09-14 15:38 
slk486>
Man kan bruge figurerne frit i den originale ihvertfald.

Var det ikke et af kritikpunkterne ved den originale? Altså at alle figurerne ikke kunne bruges i alle verdenerne. Det var kun i Toybox at man kunne blande så tosset man ville.
slk486slk486Skrevet 17/09-14 14:50 
Hmm... Kan godt være.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 17/09-14 15:32 
Det mente jeg også. Og det var fuldstændig i strid mod markedets (og særligt børnenes) forventing.
The medium is the message.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 17/09-14 15:40 
Man kan IKKE sende figurerne til hinandens verden, og visse quests er specifikt låst til en given person i galleriet. Således er du nogle steder tvunget til at købe nye figurer for at låse dører, porte, skibe eller rallybaner med historier op.
Eller man er tvunget til at købe discs i lykkeposer for at nå bestemte stede hen med eksempelvis en jetpack, kappe eller lign.... Grrr
Infinity er udformeet som et mega CASHGRAB i din lomme, og det er ikke nær så godt skjult, som det var i Skylanders.
67 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig