X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hex: Shard of fate MMOTCG(trading card game, digital)


Svar
dpldplSkrevet 09/05-13 18:06, rettet 09/05-13 18:07 
Sad lige og kiggede efter om var nogen gode kommende TCG spil på vej til PC, da jeg ramte på HEX´s kickstarter.

Hex er et nyt TCG hvor de blander det med MMO. Hvilket betyder spillet får levels, dungeons, raids, guild, pve kort, items og så videre til PvE delen. Men samme tid vil der også var en PvP del som ser ud til minde om hvad folk kender fra Magic. Ser ud til det bliver F2P hvor alle får 1 gratis starter pack. Priser på siden sætter starter packs til 10$ og booster til 2$, samt nævner de en auktion hus til sælge kort på.

Spillet bliver lavet af Cryptozoic som også er dem der laver World of Warcraft TCG og et par andre ting.

Jeg ender nok med smide penge efter deres kickstarter, ved ikke hvor meget endnu (Synd gratis drafting hver uge er i en 250$ pakken, da jeg ikke vil bruge så meget på noget jeg ikke har prøvet endnu!)

Folk der er nysgerrig skulle tag et kig på deres kickstarter og måske tjekke disse links herunder
www.hextcg.com (Virkelig meget godt info på selve siden)
http://www.youtube.com/watch?v=SfOfGvkdzlI (video med gameplay som også forklar en del af basic "kamp")

Kickstarter til Hex: shard of fate
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig