X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo ROB


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/06-12 22:22, rettet 02/06-12 22:23 
Jeg har lige snakket med min ven michael som arbejdet i br under nes/snes tiden.
Han siger at den blev ikke solgt i BR , hvis han husker rigtig?

Jeg ved at den blev solgt i UK og holland... men fik vi muligheden til at købe ham ROB i danmark?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
TheDukeTheDukeSkrevet 02/06-12 22:53 
Bergsela brugte ROB i deres salgsmateriale dengang, så den må have kunne købes i Sverige. Men jeg har heller aldrig set den til salg herhjemme.
KamekKamekSkrevet 02/06-12 23:21 
Gyromite og Stack-Up er i hvert fald ikke udgivet i Skandinavien - så jeg har svært ved at tro at ROB blev udgivet.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 03/06-12 10:49 
Hvis du er sikker på at de spil ikke kom i DK, ja så er rob heller ikke kommet,da der ingen grund at købe ham.
Vil godt ha' fat i den store bundle med nes zapper og rob i :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KamekKamekSkrevet 03/06-12 21:47 
Bergsala udgav den i hvert fald ikke - jeg kan selvfølgelig ikke garantere at visse butikker ikke importerede ROB og spillene på egen hånd ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
TheDukeTheDukeSkrevet 04/06-12 02:26 
Hmm.. det lyder sært. Jeg har et par kataloger fra dengang hvor den er med, og så vidt jeg ved stod Bergsala for alt salgsmateriale i norden på det tidspunkt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig