X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Eksterne højtalere til fladskærm


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/04-12 15:37 
Kan man noget sted få nogle eksterne højtalere til at sætte i mini-jack stikket? Der er jo som bekendt (for mig ihvertfald) ikke særlig god lyd i fladskærmshøtalerne.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dchangdchangSkrevet 27/04-12 15:49 
Tror du vil være bedre stillet med en soundbar.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/04-12 16:00 
Der skal ivhertfald bare være mere bas og en lidt klarere diskant, det er til de gamles tv, har selv forstærker og DC-15 til mit eget så jeg klager ikke, men min far er ikke helt tilfreds med lyden fra deres tv, så det skal være noget der ikke koster for meget og være nemt at sætte til :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CronossCronossSkrevet 27/04-12 17:04 
Jeg har selv kigget på en mindre og mere elegant højtalerløsning og er også endt på en Soundbar.

Hvordan ser nedenstående ud? Jeg har en Panasonic plasmaskærm, hvor pt. jeg samler mine HDMI signaler i en fordelerboks og sender dem direkte ind i fjernsynet. Herfra trækker jeg analog lyd ud. Jeg går ud fra at jeg bare kan smide optisk ud i Soundbaren - burde det ikke virke med lyd fra alle mine enheder?

Yamaha YAS-101
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-12 17:18 
Det skulle man mene. Men højst sandsynligt kun stereo. Det er ikke alle TV der vil acceptere et surround signal på HDMI indgangene og også outputte dette på den optiske udgang.

Men jeg ved ikke hvor meget man skal give for det dersens virtual surround alligevel, så stereo er måske alt rigeligt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig