X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stærkere netværk på PS3?

Reply
Danny SallingDanny SallingSkrevet 30/03-12 23:19 
Min PS3 sutter mht. netværkssignal i forhold til min laptop og Xbox360. Mit spørgsmål er om man kan få noget der forstærker signalet til den.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 30/03-12 23:44, rettet 30/03-12 23:46 
Har du prøvet at flytte den lidt? Jeg fik en del bedre signal ved at flytte min 30 cm :)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 31/03-12 03:05 
Har flyttet den derhen hvor signalet til den er bedst, men det kan stadig svinge fra 20% til 50%, og når jeg kommer ned omkring de 30% er den stort set ikke til at bruge til noget online mæssigt eller streaming af film fra min laptop, samt det næsten er umuligt at komme på PSN :-/
AzzkikrAzzkikrSkrevet 31/03-12 04:15 
Smid en ledning i den, er du du ude over problemet.

Ps3 wireless er en fin feature, men ikke hvad det burde være tbh.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 31/03-12 11:37 
Der er møg langt ned til routeren, så det vil blive et meget langt kabel jeg skulle bruge, og det ville blive klemt i døren ovenpå :-/
dRxLdRxLSkrevet 31/03-12 23:24 
Danny Salling>
Der er møg langt ned til routeren, så det vil blive et meget langt kabel jeg skulle bruge, og det ville blive klemt i døren ovenpå :-/

Der har du vel forklaringen, altså at der er for langt? Der findes WiFi repeatere du kan købe der fungerer ved at forstærke signalet for et eksisterende WiFi netværk. Der findes også nogle router modeller hvor man kan skrue op for signalstyrken, f.eks. en ordentligt hacket WRTG54 med custom firmware hvor man kan skrue op til over hvad der er lovligt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Username
Password
Remember me