X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Android-tråden


Svar Sortering
JuggernautJuggernautSkrevet 02/02-11 17:50 
Der burde være en tråd omkring Android. Både hvad angår tips og market, men også omkring faqs af den pågældende mobil og dennes opsætning.
Jeg starter gerne:

Jeg har hentet handcent SMS og installeret dette. Det er valgt som primært smsapp. Dog får jeg stadigt sms'er i både standardprogrammet og Handcent.

Kan man ikke nøjes med at bruge det ene program?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/02-11 18:02 
Jeg mener at du altid vil få sms'erne i standard app'en. Hvis du slår notafikationer fra i dette, undgår du at blive mindet om, at sms'erne også ligger i denne :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JuggernautJuggernautSkrevet 02/02-11 21:02 
Jo tak. Det virkede søreme :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-11 12:04 
På min Samsung Galaxy S, har jeg i bunden fire ikoner. Lidt ala Iphone. Der er bl.a. opkald og sms. Kan disse skiftes ud med selvvalgte programmer?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/02-11 12:15 
Det kan lade sig gøre på de fleste Android telefoner, ved at holde fingeren på ikonerne et par sekunder. Jeg ved dog ikke om det er tilfældet på Galaxy S.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 03/02-11 13:29 
Anvend venligst eksisterende tråd: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=32781#493523
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig