X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Iphone 3G 16GB hvid


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-11 14:25 
Ovenstående sælges grundet andet mobilkøb. Ikke simlåst. Den fungerer naturligvis perfekt. Ingen nævneværdige ridser for eller bag. Der er brugt skærmbeskytter og cover.
Billeder kan mailes.

Hbo over 1500,-
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-11 20:33 
Solgt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 22/01-11 20:42 
Det er for vildt, at man stadig kan få så meget for den langsomme :o Tillykke med salget :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-11 20:45 
Jo tak. Så langsom synes jeg nu ikke den er ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 22/01-11 20:55 
Den blev super langsom efter 4.0 firmwaren ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/01-11 21:01 
Joh, men vækket til live kort efter :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 22/01-11 21:50 
Det blev aldrig det samme - især ikke i forhold til 3GS og 4, men det er en helt anden diskution ;-) .. Tillykke med salget.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 22/01-11 22:09 
OK, jeg må se at få fingeren ud og portere mit abonnement, så jeg kan sælge min ene 3GS32 så :)
WehnerWehnerSkrevet 22/01-11 22:36 
Du må lige give et heads-up, når det kommer dertil...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig