X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPad-tråden


Svar Sortering
solid snakesolid snakeSkrevet 06/11-16 14:16, rettet 06/11-16 15:04 
Øv bøv tak for svar

Det sagde jeg for tidligt.......
Det virker jo, det hakker ikke på min ipad.. :-D tak for tippet Jmog
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
307 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar Sortering
AmbyAmbySkrevet 11/12-10 12:38 
Man kan jo sagtens frygte at iPad 2 først rammer DK om 1 år, så hvis man står og mangler en lige nu, synes jeg bestemt man skal slå til.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoChronoSkrevet 10/12-10 19:17 
Det Beano siger. Lækker maskine. Min ligger enten i stuen eller på toilettet :-D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 10/12-10 18:50, rettet 10/12-10 18:52 
Jeg er superglad for min iPad - bruger den hver dag som stuecomputer til at checke RSS nyheder, browse web, imdb+wikipedia opslag, mail, tegneserier, remote styring af pc og server, diverse touch spil, etc. Faktisk bruger jeg stort set aldrig min netbook mere da iPad er langt hurtigere at tage frem i stedet, og min primær Windows PC ser også mindre til mig.

Mit eneste kritikpunkt er at den er en smule tung som reader til bøger og tegneserier... måske noget som iPad 2 retter op på :)
Skærm med højere opløsning kunne også være nice.

Med mindre det virkeligt rykker med at købe en iPad nu, så vil jeg nok også lige vente et par måneder og se hvad iPad 2 ellers byder på af nyheder.

(skrevet på min iPad)
millenniummillenniumSkrevet 10/12-10 18:49 
Selvfølgelig er det første generation, oghar derved et par mangler. Jeg har fået nogle fremvisninger, og skal helt sikkert have en på et tidspunkt. Når den engang (med sikkerhed) får kamera, mikronfon og Facetime, så er den i mit øje fuldendt.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-10 18:26 
Jeg kan ikke rigtig se det smarte i dem selv, men er interesseret i at se en tablet PC der virker lidt på samme måde i fremtiden.

Jeg har ihvertfald hørt er der skulle gå nogen vilde rygter om at der måske bliver annonceret en iPad 2 i Februar, så se lige tiden an hvis du går med planer om at købe én i den nærmeste fremtid.
HeroldHeroldSkrevet 10/12-10 18:25 
Jeg kender mange, der bruger den på flyture og til bøger, og som en fiks sofacomputer til lige at tjekke websites på. Hvad vil du bruge den til?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
LessCDTLessCDTSkrevet 10/12-10 16:32 
Hej P:R's,

Jeg har nu gennem et stykke tid overvejet at anskaffe mig en iPad, men på nettet er der så mange forskellige modsatrettede meninger om dette "apparat", at det er svært at finde ud af, om det rent faktisk er pengene værd.

Så nu ville jeg give mine ligesindede "danske frænder" en chance for at fortælle om deres oplevelser med iPad'en - om den er anbefalelsesværdig, og hvad i har brugt/ bruger den til!

På forhånd tak for hjælpen! :)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
307 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig