X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2


Svar
KeenKeenSkrevet 11/07-03 01:02 
jeg var inde på et spilsite hvor de havde en stor releaseliste over alle slags spil og her ser jeg at halo skulle udkomme i US og EU den 28. november den er godt nok sidst opdateret i slutningen af 2002 men..., derefter krydstjekker jeg på bungie.net men der står kun at det vil udkomme sent 2003/tidligt 2004 jeg smider lige et link til siten så lad mig lige høre jeres mening om hvor pålidelig denne kilde er...

jeg er lidt usikker på hvor pålidelig siten er eftersom at det ikke står på bungies hjemmeside men jeg tror nu heller ikke at de har gættet sig frem til datoen eller...???

*Slam*
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/07-03 01:20, rettet 11/07-03 01:21 
Der er p.t. ingen officiel release for Halo 2, men det spås at udkomme i de første par måneder af 2004. Bungie har allerede slået fast at vi ikke vil se spillet i butikkerne i 2003.
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 11/07-03 13:53 
Ja, engang til marts 2004 er vidst den realese indtil videre, altså den USA'ske.
Gad vide hvorlænge forsinkelsen bliver mellem den Europæiske og amerikanske.
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 11/07-03 14:03 
I det nye Edge (E3 nummeret), fortæller en journalist at Halo 2 kommer til efteråret 2004....i USA.

En PAL juletitel måske, i 2004?

Absurd lang ventetid.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 11/07-03 14:04, rettet 11/07-03 14:05 
Chip maskinen og importer spillet:)
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 11/07-03 14:19 
Med chip bortfalder muligheden at spille på XBL så... det er nok bedre med en US Xbox eller vente på PAL udgivelsen. Har ellers hørt, at spillet skulle lanceres samtidig i Europa og USA.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 11/07-03 15:11, rettet 11/07-03 15:13 
Ja, live muligheden bortfalder selvfølgelig, men det er også SP der er det mest spændende IMO.
Ellers køber man bare en til Xbox og et til Halo2 (bare PAL) eksemplar mere, og så er man godt kørende, lige som mig;)
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 11/07-03 19:43 
Tror nu, at det er Live featuren i HALO 2 der er den afgørende rolle for køberne og om spillet skal have samme succes. Spillet skulle jo have mere fokus på XBL end selve singleplayer delen (hvis overhovedet?).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 11/07-03 20:40 
Jo, der er klart at live spiller en enorm rolle, Halo's MP del skal jo leve op til kolosalt meget og jeg tror der er meget store forventninger til den;)

Men så vidt jeg har forstået vil bungie altså fokucerer MEGET på SP delen da spillet skal være så godt som muligt og ikke bare focuseres på mp.
Der er jo MEGA forventninger til bungies kommende spil!
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 11/07-03 21:53 
Man kunne jo også bare importere og så spille det over XBConnect :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 11/07-03 22:07 
Yir, ikke nogen m$ gutter til at banne en;D
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 11/07-03 22:18 
Hmm...I ved slet ikke hvor ensomt det er at være banned fra XBL, ikke noget at lave sjov med.

;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig