X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mangler Freeware Shooter


Svar
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 20/09-10 13:28 
Jeg mangler en god Freeware shooter.
Grunden til dette er at jeg skal bruge det til en konkurrence.
Jeg kan huske de gode gamle dage med "alle mod alle" i Quake eller Duke 3D med hovedløse deathmatches, og hold K hvor var det fedt.
Jeg har netop været til et LanTræf of her blev der primært dystet i holdspil CounterStrike og League of Legends og des lige.

Kan i anbefale en god freeware 3D shooter til vores næste Lantræf. Det er vigtigt det er freeware, da det så kan ligge på vores Filserver, eller lovligt lægges på USB-stik.

Tak for hjælpen.
Mvh Mikkel
tastasSkrevet 20/09-10 13:36, rettet 20/09-10 13:37 
Skulle til at sige QuakeLive (Er sådans et bare Quake 3), men det kræver selvfølgelig at i har en internet linie og at servers ikke er helt "jeres" (med mindre i finder nogle som i kan fylde ud selv).

...og nu sagde jeg det jo så alligevel :)

Men det er i hvert fald free og old school!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SephSephSkrevet 20/09-10 16:56 
Nexuiz?

Nexuiz
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/09-10 17:11 
tas>
Skulle til at sige QuakeLive (Er sådans et bare Quake 3), men det kræver selvfølgelig at i har en internet linie og at servers ikke er helt "jeres" (med mindre i finder nogle som i kan fylde ud selv).

Der er også OpenArena, hvis man vil have "rigtigt" Quake 3 :)

OpenArena
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 20/09-10 21:07 
Kan ikke anbefale noget konkret, men ved at Wikipedia har en liste over gratis FPS'er:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_freeware_first-person_shooters
GilucGilucSkrevet 21/09-10 00:06 
Wolfenstein: Enemy Territory, ingen tvivl :) Superfedt multiplayer spil, når man tænker på at det er gratis. Man skal som minimum være 6 vil jeg mene, ellers er det ganske enkelt ikke sjovt (det er et holdspil) :)
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig