X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Software til Philips Web cam søges.


Svar
msxtrdmsxtrdSkrevet 08/07-03 22:39 
Jeg har lige erhvervet mig en brugt oldie webcam,
PHILIPS ToUcam XS. PCVC 720K.
Det er den æggeformede model med murstens rød tud :), og på 3 edderkop ben. *lol*

Der var så ingen driver med, men den kunne jeg hente fra
PHILIPS www side, dog er der ikke alle de programmer der
var med på den originale installations disk :/.
Den nyere opdatedrede driver har vist en fejl endda, fordi når jeg trykker på snapshot knappen kommer der bare tomt vindue op uden billede i. Ellers virker den til at optage video og tage billeder med (dog i lavere opløsning end "selve snapshot billedet".

Er der nogen der sidder med softwaren til dyret?

Bjørn.

------
http://www.skjoldhammer.dk
KakarotKakarotSkrevet 09/07-03 00:29 
Prøv da at søge efter det på kazaa.
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
msxtrdmsxtrdSkrevet 09/07-03 00:54 
Well, kazaa er ikke lige sagen, sidste gang jeg installerede skidtet har det også installeret en udvidelse til iexplorer, som var ved at drive mig til vanvid. Jeg fik slettet det møg program efter omfattende fil gennemsøgning,
men det blev ikke afinstalleret helt. Jeg skulle alligevel reformatere hden så den slapå jeg af med endeligt. Hvis man dræber selve applikationen der installerer sig i IE, så virker selve kazaa ikke mere. Den brokker sig over manglende spyware. Så det er ikke lige løsningen :/.
SquareSquareSkrevet 09/07-03 02:01 
Du skal da bare bruge Kazaa Lite... Det er meget bedre end det normale, og med mange "hjælpe" programmer, der gør dine downloads hurtigere færtige og sånt.

Kazaa lite
It's only a state of mind.
msxtrdmsxtrdSkrevet 09/07-03 10:16 
Tak! Det ser bedre ud med alt spyware hakket ud :). Anyway, forløbigt ingen bid, hvad angår softwren til web-cam dyret :/.
ChronoChronoSkrevet 09/07-03 10:45 
Kazaa er da ikke et sted at finde software... Brug Google.

Til WebCam bruger jeg altid Webcam32, fremragende program der kan det meste.

Webcam32
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig