X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvorfor en Xbox!


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 21:54 
Jeg har en Dreamcast, Gameboy Advance SP og en Gamecube! Men Xboxen frister mig en smule, eller dvs. en del! Men jeg er ENORMT i tvivl!

Har set der har været en del indlæg osv. om at XBL er kedeligt og ikke duer optimalt osv.

Kan i ikke give mig nogle gode grunde til at jeg anskaffe mig en Xbox? Please.. :S
StriferStriferSkrevet 07/07-03 21:58, rettet 07/07-03 22:06 
Gode: Halo og Halo 2 og måske (XBL)!

Dårlige: Ikke nogle helt vildt gode Singleplayer spil det kører for meget på live!

Jeg har lige anskaffet mig en Cube og overvejer at sælge min Box!

MEN der er jo nogle gode spil at se frem til som lader til at have en god Singleplayer del:
Halo 2 (Tilfreds PS2 Playkid?;))
Ninja Gaiden
Fable
(BC)
Driver 3

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om!
XBL Gamertag: ZeNtiX
PlaykidPlaykidSkrevet 07/07-03 22:04 
Halo, helt sikkert. Der er ikke mange spil (til Xbox) med en lige så gribende SP del.
Jeg ved ikke om jeg vil råde dig til at satse på XBL, eller i hvertfald vente med det til der kommer nogle holdbare MP spil.

MartinM >
Gode: Halo og Halo 2 og måske (XBL)!

Dårlige: Ikke nogle helt vildt gode Singleplayer spil det kører for meget på live!

MEN der er jo nogle gode spil at se frem til som lader til at have en god Singleplayer del:
Ninja Gaiden
Fable
(BC)
Driver 3

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om!

Du nævner ikke Halo/Halo2, hvorfor?
Spiller nu: Halo 3
StriferStriferSkrevet 07/07-03 22:05 
Det nævner jeg i starten! Under gode spil!
XBL Gamertag: ZeNtiX
PlaykidPlaykidSkrevet 07/07-03 22:07 
Men ikke med god SP del:)
Spiller nu: Halo 3
StriferStriferSkrevet 07/07-03 22:07 
Rettet!
XBL Gamertag: ZeNtiX
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 22:13 
Andre?
APHAPHSkrevet 07/07-03 22:14 
PS2 playkid >
Jeg ved ikke om jeg vil råde dig til at satse på XBL, eller i hvertfald vente med det til der kommer nogle holdbare MP spil.

Hvis man ikke kan betegner spil som MGP1+2, MM3, RTCW, GR, UC, PSO osv. som holdbare MP spil, så ved jeg ikke hvad.
De fleste af de ældre Live spil er stadigvæk meget populære, selvom de har et godt stykke tid på bagen
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 07/07-03 22:16 
MechAssault er også ganske glimrende, spillet har en god historie, men SP delen er lidt for kort men udfordrende.
Også er det IMO et af de bedste XBL spil.
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 07/07-03 22:22 
Det er en rigtig fed maskine. Dens eneste store fejl er dets mangel på japanske RPGs.
-Eller bare RPGs generelt.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 07/07-03 22:27 
Paasch >
PS2 playkid >
Jeg ved ikke om jeg vil råde dig til at satse på XBL, eller i hvertfald vente med det til der kommer nogle holdbare MP spil.

Hvis man ikke kan betegner spil som MGP1+2, MM3, RTCW, GR, UC, PSO osv. som holdbare MP spil, så ved jeg ikke hvad.
De fleste af de ældre Live spil er stadigvæk meget populære, selvom de har et godt stykke tid på bagen

Jeg har ikke spillet PSO eller MM3, så dem vil jeg ikke udtale mig om endnu.
Jeg har muligvis kommet til at blande mig udtales med lidt af min egen personlige holdning til spillene online, men det kommer jo også an på hvad type spil man er til.
Rtcw ville jeg mene var ganske holdbart, men når det ikke er til at finde ordentlige servere med mange spillere kan man hurtigt blive træt af det.

MotoGP1&2, racing spil, ikke min type spil, men jeg ved dog at der er nogen der stadig hænger på spillene.

UC er lidt for arcade præget til at jeg kan finde det holdbart.

GR har jeg desværre spillet lidt for lidt til at udtale mig om, så det gør jeg slet ikke:)
Men det er frustrerende at man ikke kan se våbnet man holder.

Rtcw kunne have været et holdbart spil, men pga. af lagget og man kun kan spille en af gangen over live synes jeg godt det kan virke ret trist.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig