X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Støt dansk WiiWare-spil: Max & the MM


Svar
WikzoWikzoSkrevet 23/01-10 13:09 
I går udkom danske Press Plays WiiWare-titel "Max & the Magic Marker" til en pris á 1000 Wii Points.

Jeg var selv forbi og teste spillet i oktober og har selvfølgelig også købt det færdige spil.

Det kan klart anbefales, og man kan ligeledes prøve en gratis demo af spillet gennem deres hjemmeside.

Unity-demo af Max & the Magic Marker
HulleHulleSkrevet 23/01-10 18:54 
Kendte slet ikke spillet, men jeg får naturligvis købt det. Specielt af den grund at spillet rent faktisk lader til at være godt :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 23/01-10 19:45 
Ja, det er både sjovt og faktisk også ret udfordrende. Har ikke gennemført det færdige spil endnu, men testudgaven, som jeg prøvede for nogle måneder siden, var uden tvivl for svær (især slutbossen), så det håber jeg, at de har rettet :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 10/02-10 19:50 
Jeg har også fået spillet det og synes det er et sympatisk lille spil med en sjov mechanic. Dog virker det også ret ufærdigt på sin vis, med lidt kedelige miljøer/visuel stil (de burde fremhæve den "farvekridt" grafik der bruges når spillet pauses) og til tider tvivlsom collision detection og framerate.

Men jeg håber bestemt de har midlerne til at arbejde videre på konceptet. Det har potentialet til at blive et rigtig godt blend af platform og puzzles lidt a la f.eks. Lost Vikings.
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig