X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilleklub Retro (Gennemspilning af retrospil)


Svar Sortering
CamousCamousSkrevet 20/10-14 21:18 
Er ikke enig med dig der Sumez, but we digress.

Skal lige nævne at jeg springer over hvis det bliver til NZ Story eller Shadowrun. Jeg har for mange spil bolde i luften og vil gerne afslutte en før jeg begynder på andre.
303 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar Sortering
HankyHankySkrevet 12/01-10 21:51 
Det kunne helt sikkert være spas, så jeg er med på nogle gennemspilninger, af "hvad-vi-end-finder-på "for et spil ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 12/01-10 21:51, rettet 12/01-10 21:52 
P:Rs egen læseklub - med spil. Jeg synes det er en genial idé. Jeg kræver bare at alle skrive vurderinger bagefter ;)

Men er der folk nok, der har et givent spil? Måske hvis man vælger en tre uger i forvejen, så folk kan nå at købe spillet inden, hvis de mangler det?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaidNaidSkrevet 12/01-10 21:42, rettet 07/03-10 22:48 
For at få lidt mere fokus på retro gaming her på P:R, opretter jeg denne tråd. Jeg havde tænkt mig at vi i fællesskab udvælger et spil, som vi hver for sig vil fordybe os i over en mindre periode. Herefter vil vi så diskutere spiloplevelsen på godt og ondt. De spil vi udvælger behøver ikke være oversete "perler", men kan også være lidt mere skæve titler. Det kunne også være en titel der simpelthen er så fuckt up dårligt udført, at det måske i sig selv giver spillet visse "kvaliteter".
For at tråden ikke skal stå stille i den periode hvor vi spiller, kan vi ved udveksling af erfaringer hjælpe hinanden igennem spillet, hvis nogen løber ind i problemer. Det kan også være at man måske lige trænger til at afreagere, fordi at man for 117 gang er blevet slået til atomer af den samme boss - Hvad ved jeg. For at afslutte spiloplevelsen kan man tilføje en vurdering af den pågældende titel, i P:R's vurderingssystem.

For at tråden ikke kommer til at virke uoverskuelig med indlæg på kryds og tværs af alle mulige titler, oprettes der en seperat tråd til det udvalgte spil!

Jeg vil kraftigt opfordre til at man gør opmærksom på mulige spoilers, der måske kan ødelægge oplevelsen for andre!

---

Første indlæg kapret :) Brug det til at vælge hvad du vil spille til næste omgang i følgende afstemning. 1. prioritet er hvad du foretrækker at spille og så fremdeles. Der er ikke krav om at udfylde alle tre prioriteter. Stem venligst kun, hvis du agter at deltage - det registreres og bordet fanger ;)
303 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig