X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Snyd i SOCOM


Svar
SolaegSolaegSkrevet 05/07-03 17:45, rettet 05/07-03 17:46 
Det vil snart blive muligt at snyde i SOCOM Navy Seals:

Surt show!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/07-03 23:05 
hehe...
Socom kommer da til at sucke for vildt.. Det er allerede blevet Hacket..
jeg kunne godt taenke mig at hoere en ps2 mening om dette kommende On Xbox Only spil. "Full Spectrum Warrior"
Se filmen og GRAED hehe
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_fswarrior_demo.wmv

"Sorry ang. ae, Oe, og aa. Jeg sidder lige i oejeblikket paa island.. "
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
olmeolmeSkrevet 08/07-03 23:08 
Hold kæft hvor er jeg da ligeglad! Xboksen kan beholde sine shooters, jeg gider dem ikke.

En ps2 ejer.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/07-03 23:37 
SOCOM er et ganske udmærket spil. AI'en er rimlig tumpet, det er det eneste, men ikke så spillet ikke er spilbart. Slet ikke.
RaGeRaGeSkrevet 08/07-03 23:55, rettet 09/07-03 00:49 
Heldigvis så er AI'en skiftet ud med menneskelige modstander online, så der forsvinder problemet jo. jeg er ligeglad hvad folk siger... Jeg hopper sgu med på vognen hvad angår Sony's online service sammen med SOCOM.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Steffen E.Steffen E.Skrevet 09/07-03 01:39 
FSW kommer nu også til PC, så folk der ejer en PC og ikke har en Xbox er jo ikke nødvendigvis strandet lige hvad det spil angår.

Mht. SOCOM, så er det da beklageligt at det er muligt at snyde i det, især når det sker gennem Xploder. Man kan vel finde trøst i at Sony/Zipper nok lærer af denne fejl og får lukket for det hul til SOCOM2. Mht. hvor vidt det skal ødelægge hele fornøjelsen ved at spille SOCOM online så håber jeg da at folk har så meget moral at man kan undgå det i de fleste tilfælde, det er trods alt ikke den gennemsnitlige CS-joe man sidder og spiller imod, men en person med en hvis interesse i spillet.

Når det er sagt, så vil jeg give folk ret i at AI'en i SOCOM er mere end mangelfuld i visse situationer, men jeg købte heller ikke spillet for singleplayer kampagnen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig